هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

من هورادم

سفر و دوستان جدید

1390/5/5 8:56
نویسنده : مامان و بابا
777 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

امروز در مورد دوستهای جدیدی که توی سفر پیدا کردم براتون می نویسم

یکی از دوستهایی که پیدا کردم پسر دختر عمو سمیرا به اسم رادمان است رادمان 5 ماهشه و از من کوچولوتره رفتیم خانه شان و من باهش بازی کردم خیلی بانمکه ماشالله چندتا از عکسهایی را که با هم گرفتیم می گذارم تا شما هم دوستم را ببینید:

دوستم رادمان1

 

دوستم رادمان2

 

دوستم رادمان3

 

دوستم رادمان4

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

یکی از دوستهای دیگه ای که پیدا کردم فرشته کوچولو دختر خاله پریزاد است که 2 سال و 6 ماهشه و خیلی مهربون و دوست داشتنیه با من کلی بازی کرد و اسباب بازیهایش را به من داد و خلاصه کلی با هم جور شدیم:

فرشته1

فرشته2

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

دوست دیگه ای که پیدا کردم دینا خانم دختر عمو آرش و خاله مریم است که خیلی نازه و با من مهربانه و خانه شان به من خیلی خوش گذشت:

دینا1

 

دینا2

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

دوست دیگه ای که پیدا کردم آقا پویا نوه خاله بهیه بود که با من خیلی مهربون بود و اسباب بازیش را به من هم داد و با هم کلی بازی کردیم:

پوریا

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دوستان دیگه ای که پیدا کردم آقا شهریار و آقا شمیسا بودند که خیلی پسرهای خوبی بودند وهمش بازی می کردند و من ذوق می کردم با هم شطرنج بازی می کردند قرار شد وقتی من بزرگ شدم به من هم یاد بدهند:

دوستهای خوب

دوستهای خوب2

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم مامان باران
5 مرداد 90 13:15
ای جونم هورادی از همه دوستاش بانمک تره...هزارماشالله. خوشحالم که خوش گذشته بهتون. هوراد روببوس.
مامان ماهان
5 مرداد 90 21:37
به به چه دوستای گلی چه نی نی های نازی خدا حفظشون کنه بوووووووووووووووس
مامان سید ابوالفضل
6 مرداد 90 3:55
سلام عزیزم انشالله همیشه به گردش و شادی عکساش خیلی قشنگ بودن
نازنین نرگس نفس مامان
7 مرداد 90 0:11
خوش به حال هوراد جون توی این 12 رو چقدر دوست پیدا کرده آن هم دوستایی که اسباب بازی میدن بهش
مامان قندعسل
12 مرداد 90 17:12
چه دوستای گللللللللللللللللللللللی
مامان علي
20 مرداد 90 11:36
نااااازي.هم خودت خوشگلي هم دوستات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد