هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

من هورادم

سفر کیش

1391/11/5 14:35
نویسنده : مامان و بابا
1,184 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه مهربانان

ماه گذشته من همراه با مامان و بابا رفتیم کیش جای همگی خالی هوا بسیار خوب و تمیز بود و به من خیلی خوش گذشت در ابتدای سفر من از سوار شدن در هواپیما بسیار هیجان داشتم و در هواپیما در مورد هواپیما ، آسمان، موشک و سقوط حرف می زدم در کیش هم رفتیم دریا من ماسه بازی کردم و آب بازی. پارک دلفین ها و پرندگان هم  رفتیم اما من از حیوانات می ترسیدم. چیزی که من خیلی دوست داشتم دوچرخه سواری بود با مامان و بابا می رفتیم دوچرخه سواری بابایی یک سه چرخه سبد دار می گرفت من می نشستم توی سبد و کیف  می کردم و تا بابا می ایستاد می گفتم : برو برو

یکی از دوستای بابا هم با خانواده با ما همسفر بودند من با پسرشان دوستای خوبی شدیم و کلی به من خوش گذشت .

هواپیما

کیش

دوچرخه سواری

اسکله تفریحی شب

من در مرکز خرید

هوراد و کشتی یونانی

هوراد کناردریا

هوراد کناردریا

هوراد  سوار جت اسکی

هوارد در کنار در یا

باغ پرندگان

باغ پرندگان

 باغ پرندگان

جزیره کیش

جزیره کیش

من و دوستم

من و دوستم

من و دوستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

saba
5 بهمن 91 16:39
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
نگین مامان رادین
5 بهمن 91 17:55
به به چه اقای خوشتیپ و خوشگلی هزار ماشاالله چه قد هم بزرگ شده همیشه ب سفر وخوشی خوشحالم که بهتون خوش گذشته
مامان هوراد
7 بهمن 91 10:42
سلام به مامان هوراد عزيز از لطفتتون سپاس گذارم . با ديدن پسرگلتون حس خوبي بهم دست مي ده.دوستتون دارم و براتون آرزوي سلامتي دارم.


ممنون عزیزم این حس دو طرفه است ما هم دوستتان داریم
رعنا(مامان سیما سادات)
18 بهمن 91 8:04
به به چه عکسهایی معلومه که بهتون خوش گذشته.امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشید.
مامی آدرین
9 اسفند 91 0:36
نگین مامان رادین
16 اسفند 91 14:54
ایشاالله همیشه خوش باشید و لحظه هاتون کنار هم بهاری و پر از خنده باد
مامان هوراد
11 فروردین 92 11:28
سلام عزيزم عيد شما و ماماني مهربون مبارك خوشگلم
مامان هوراد
26 فروردین 92 10:45
سلام به دوستای عزیزمون. سال نو مبارک . عکسای قشنگتون رو که نشون از یک سفرجالب و دوست داشتنی بود دیدم. براتون سال خوب همراه با سلامتی و سفرهای باحال آرزو می کنم.
مامان نوژا
22 اردیبهشت 92 9:59
همیشه به سفر و شادی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد