هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

من هورادم

سفر نوروزی 92 (1)

1392/1/27 11:26
نویسنده : مامان و بابا
1,334 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه مهربانها

راستش برای نوروز امسال من و بابا و مامان تصمیم گرفتیم از 26 اسفند سفرمان را شروع کنیم  خلاصه با ماشین خودمان از کرج راه افتادیم و اول رفتیم  اصفهان صبح راه افتادیم و ظهر رسیدیم  جاده یک کم شلوغ بود و هوا هم گرم بود توی راه بستنی خوردیم و من کلی آوازخوندم اما این کمربند ماشین بد چیزی است می چسبد به شکم من و من حسابی گرمم شد توی اصفهان 2 روز ماندیم و با مامان و بابا کلی گشتیم گز خریدیم  جاهای دیدنی دیدیم . 33 پل را دیدیم ک متاسفانه زاینده رود خشک شده بود عمارت 40 ستون را هم دیدیم درشکه هم سوار شدیم و کلی هم عکس گرفتیم تازه بریونی هم خوردیم  توی هتل هم برای اولین بار با  بابایی رفتم استخر خیلی خوب بود و چسبید من یک کم آب خوردم اما خیلی خوب بود .

 

عکسهای اصفهان

اصفهان نوروز 92

 

اصفهان نوروز 92

 

اصفهان نوروز 92

 

اصفهان نوروز 92

 

اصفهان نوروز 92

 

اصفهان نوروز 92

نوروز 92 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد