هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

من هورادم

سفر نوروزی 92 (2)

1392/1/27 11:26
نویسنده : مامان و بابا
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اصفهان رفتیم شیراز پیش خانواده مامان  کلی همه از دیدن ما خوشحال شدند  من با  بابا طاهر و مامان صدیقه بازی می کردم  دایی حامد هم همش می خواست  من را بخوره من جیغ می زدم و قایم می شدم گاهی هم می رفتم با بالش به دایی حمله می کردم و خلاصه  کلی چسبید سال تحویل هم آنجا بودیم عید دیدنی رفتیم  حافظیه و سعدی و چند جای قشنگ دیگه هم رفتیم و من کلی دوست پیدا کردم  برای چهارشنبه سوری هم رفتیم پیش دایی آرش و دوستم دینا من کلی از روی آتیش پریدم  و ترقه بازی کردیم و بالن خوشکل  هوا کردیم .

 

عکسهای شیراز

شیراز نوروز 92

 

شیراز نوروز 92

 

شیراز نوروز 92

 

شیراز نوروز 92

 

شیراز نوروز 92

 

شیراز نوروز 92

 

شیراز نوروز 92

 

شیراز نوروز 92

 

شیراز نوروز 92

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد