هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

من هورادم

اولین جشن امام زمان

1390/5/4 14:09
نویسنده : مامان و بابا
1,141 بازدید
اشتراک گذاری

توی این مسافرت من جشن امام زمان هم رفتم مولودی بود و و دعا و چندتا خانم و آقا دف می زدند من هم با دقت نشستم و نگاه کردم متاسفانه عکس نگرفتم ولی فیلم دارم اما چون به جز خودم عموها و خاله های دیگه ای هم توی فیلم هستند و من از آنها اجازه نگرفتم که فیلم را توی وبلاگ بگذارم نمی تونم فیلم را براتون بگذارم .

بعد هم به همه نی نی های توی مجلس هدیه دادند به من هم یکفته  جق جقه جایزه دادند آخه من پسر خوبی بودم و اصلا از صدای دف نترسیدم  و تازه با کنجکاوی هم نگاه می کردم عو جواد و خاله مهوش و خاله مژگان مهربانامه خیلی به من محبت کردند و جشن قشنگی هم گرفته بودند و عمو هادی هم همش با من بازی می کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آنیسا
4 مرداد 90 14:29
سلام هوراد جوووووووووون خوشحالم که بهت خوش گذشته .انشاا... همیشه به جشن وعروسی بوسسسسسسسسس
مامان ستاره
4 مرداد 90 16:05
هوراد گلم آفرین که اینقدر پسمل خوبی بودی . کلی بوسسسس
مامان ماهان
5 مرداد 90 21:37
آفرین که اینقدر پسر ناناز و خوبی بودی
نازنین نرگس نفس مامان
7 مرداد 90 0:15
خوش گذشت جشن هورادجون هدیه ات مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد