هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

من هورادم

خوب بود ولی کم بود

1390/5/6 13:40
نویسنده : مامان و بابا
747 بازدید
اشتراک گذاری

بله بالاخره سفر شیراز هم تمام شد و من و مامان برگشتیم خانه خیلی سفر خوبی بود ولی کم بود من در روزهای اول  به مامان صدیقه و بابا طاهر غریبی می کردم ولی بعد از چند روز با هم دوست شدیم و کلی با آنها بازی کردم و بوسشون کردم روز آخر هم رفتم توی حیاط و عکس یادگاری گرفتم من مامان صدیق و بابا طاهر را دوست دارم خدا کنه زودتر ببینمشون.

وقتی برگشتیم بابا احسان آمده بود فرودگاه ، خیلی حس خوبی بود من خیلی دلم برایش تنگ شده بود کلی بوسش کردم و در آغوشش آرام شدم آخه من بابام را خیلی دوست دارم.

این هم چندتا از عکسهای دیگه من در شیراز

شیراز1

شیراز2

شیراز3

شیراز4

شیراز5

شیراز6

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان آنیسا
6 مرداد 90 20:15
سلام هورادجووووووووووووون خوشحالم عزیزم که بهت خوش گذشته الهی همیشه شادوسالم باشی عزیزم
مامان آنیسا
6 مرداد 90 20:16
سلام عزیزم خوشحالم که سفر خوبی داشتی وبهت خوش گذشته بوسسسسسسسس
نازنین نرگس نفس مامان
7 مرداد 90 0:02
هورادجون همیشه به سفر آن هم از این نوعش با مامان جون
مامان آریان جون
9 مرداد 90 1:13
سلام هوراد جون.امیدوارم همیشه بهت خوش بگذره.تو این مدت که نبودی خیلی دلم تنگید برات
مامان هوراد
9 مرداد 90 12:33
سلام پسر منم اسمش هوراد 24 آبان 89 به دنيا امده يه سري از مطالبتونو خوندم خوشم اومد خوشحال ميشم به وبلاگه هوراد منم سر بزني و لينكم كني ممنونم http://hurad.persianblog.ir/
مامان آریان جون
10 مرداد 90 1:03
آمد آن ماهی که نامش رمضان است معده از آمدنش شدیدا نگران است ! ... اندکی صبر … “زولبیا بامیه ” نزدیک است ! " التماس دعا"
هوراد
10 مرداد 90 9:00
سلام ممنون كه سر زدين تو پرشين بلاگ نتونستم عكس بذارم يه وبلاگ توي http://hourad.niniweblog.com/ درست كردم اونجا عكس گذاشتم بازم ممنون كه سر زدين هوراد خوشگلتونو مي بوسم
مامان معين
10 مرداد 90 11:09
سلام كوچولوي ناز ، من دوست قديمي مامانتم ، خيلي نازي مخصوصاً با اون گوشي هندزفري ، كه واقعا شبيه مرد شدي ، دوستت دارم
مامانی کسرا
10 مرداد 90 11:27
همیشه به سفر و خوشی
لیلا
10 مرداد 90 12:31
هوراد جون چقدر نازی خاله قربونت برم. همیشه بری سفرهای خوب خوب و بهت خوش بگذره.
خاله جون
10 مرداد 90 19:27
سلام به مامان مهربون اسم قشنگی واسه نی نیتون گذاشتی اگر مایل به تبادل لینک هستید من را خبر کنید ممنون
شهرزاد-مامان صدرای زمان
12 مرداد 90 9:09
سلام خانمی خوشحالم که بهتون خوش گذشت رسیدن به خیر.من هورادو خیلی دوست دارم خیلی وقتا به وبلاگش سر زدم ولی از حالا نظر هم میزارم تا بدونید خاطرشو خیلی میخوام.ببوسیدش.ماشاا...به این گل پسر راستی شما هم به صدرای من سر بزنید میخوام دوستای خوبی برای هم باشیم
خاله جون
12 مرداد 90 16:43
سلام مامان مهربون ممنون خبرم کردید منم با افتخار شما را لینک کردم
مامان قندعسل
12 مرداد 90 17:11
عزیزخاله خوش اومدیییییییخوش گذشت؟؟؟
مامان ماهان
12 مرداد 90 21:27
سلام هوراد جوووونم خوشحالم که بهتون خوش گذشته به به چه عکسای خوشگلی گذاشتی گلم بووووووووووووووووووس
مامان سید ابوالفضل
14 مرداد 90 17:53
هوراد
15 مرداد 90 10:58
سلام عزيزم مرسي هوراد جون كه به وبلاگ هوراد ما سر زدي عمه يه توپ حرفه اي فوتبال آورده تا هوراد كوچولو يه فوتباليست حسابي بشه مامان هوراد پسر ناز و دوست اشتنيي دارين خدا براتون حفظش كنه
شکوفا وخاله اینقه
15 مرداد 90 15:51
سلام.خوش باشین .شیراز شهر خیلی قشنگیه.ما هم خیلی شیراز رو دوست داریم.دلتون خوش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد