هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

من هورادم

سفر نوروزی 92 (3)

1392/1/30 11:28
نویسنده : مامان و بابا
1,199 بازدید
اشتراک گذاری

عسلویه

من و مامان و بابا همراه باب خاله شهرزاد و عمو رضا و دوستام  ترنم جان و آقا شهریار رفتیم عسلویه پیش عمو شناسا و خاله پگاه خلاصه 2 روز هم آنجا بودیم طبیعت بکر و زیبایی دارد دایی ما را به خلیج نای بند برد که جنگل روی آب داشت و پرنده های خیلی زیبا و ما قایق سواری کردیم و خیلی خوب بود بعد برگشتیم شیراز و بعد از دو روز دوباره برگشتیم کرج . مدتی که شیراز بودیم خیلی کم بود و ما خیلی از دوستان و فامیل را ندیدیم  انشالله دفعه بعد  اما خیلی خوش گذشت ما 11 فرورودین برگشتیم خانه من دلم برای مامان میترا و بابا حسین و عمه آرزو و عمو حسام خیلی تنگ شده بود خیلی خوشحال شدم دوباره دیدمشان. توی را هم خیلی گرم بود و اتوبان به خاطر پایان تعطیلات خیلی شلوغ بود و من مرتب به مامان بابا می گفتم کَندَر را  باز کن ( کمربند را باز کن ) اما من برگشتم خانه.

 

عکسهای عسلویه

 

نوروز 92 عسلویه

 

نوروز 92 عسلویه

 

نوروز 92 عسلویه

 

نوروز 92 عسلویه

 

نوروز 92

 

نوروز 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهسا مامان نورا
8 تیر 92 12:00
سلام نورا در مسابقه جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده است برای رای به کوچولوی ما کد190رو به شماره 20008080200 پیامک بزنید .خوشحال میشم دوستم منتظر رایتونم
مامان نوژا
22 تیر 92 10:31
همیشه به سفر و شادی خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته
مامانی محیا جون
29 تیر 92 0:01
پيوند - مامان سانيار
2 مرداد 92 12:53
سلام مامان هوراد ، پس از مدتها دوباره اومدم به وبلاگ هورادجان سرزدم و عكسهاي قشنگش رو ديدم . ماشاالله خيلي بزرگ شده ان شاالله هميشه سلامت باشه ...
امیرمحمد واسراکوچولو
4 مرداد 92 10:59
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ امیرمحمد واسرا کوچولو به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ،ما رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما
مامانی درسا
31 مرداد 92 2:28
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه شاد باشی و سلامت 120 ساله شی
مامان رهام
2 شهریور 92 11:55
همیشه به سفر پسری
مامان محیا جون
12 شهریور 92 22:15
کجایی پس چرا آپ نمیکنی؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد