هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

من هورادم

اولین عروسی

1390/5/4 14:00
نویسنده : مامان و بابا
1,540 بازدید
اشتراک گذاری

توی این مسافرت من به اولین عروسی عمرم رفتم

خیلی خوش گذشت دوستهای جدید پیدا کردم ولی شلوغ بود و همه سرو صدا می کردند یک صدایی هم در می آوردند به نام کل که من اولین بار که شنیدم ترسیدم و گریه کرد عروس و داماد خیلی زیبا و مهربان بودند و با من رقصیدند .من سر میز توی کالسکه نشسته بودم و به همه نگاه می کردم عروس خانم به من نقل داد و من با دختر های دختر عمو آرزو دوست شدم و عکس گرفتم

اولین عروسی1

عروسی2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شمیم
4 مرداد 90 22:37
سلام به پسرک خوشگل ما خیلی دوست داریم لطفا پیش ماهم بیا دلمان برایت تنگ شده به امید دیدار
مامان ماهان
5 مرداد 90 21:35
به به چقدر خوش تیپ شدی هوراد جونم الهی همیشه عروسی و شادی باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد