هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

من هورادم

فضول شدم

1390/3/4 17:31
نویسنده : مامان و بابا
845 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

این روزها من حسابی راه افتادم و حسابی شیطنت می کنم و خوش می گذره

با سرعت زیاد چهاردست و پا میرم (به قول شیرازیها گاگله ) و مامان همش داره دنبال من می دوه بازی خوبیه ، هر لبه ای که پیدا می کنم دستم را بهش می گیرم و بلند می شم ، تازه فهمیدم روی مبل و میز و ... چه چیزهای خوبی پیدا می شه مامان هم دست من به هر جا می رسه اسباب آنجا را جمع می کنه ،کشوهای میز را باز می کنم مامان قفل می کنه ، کوچکترین چیزی روی زمین پیدا کنم میکنم توی دهنم ببینم چه مزه ای است حتی مو مامان همش داره جارو می کنه ، اگر چیزی را از دستم بگیرند جیغ یاد گرفتم جیغ می زنم خلاصه بازار قلدری گرمه من هم جیغ کش

تازه عاشق ریشه قالی هستم وقتی هم بلند می شم می ایستم دستم را رها می کنم ببینم چی می شه دست به چیزهای جدید که میزنم همش به مامان نگاه می کنم عکس العمل مامان را ببینم سیم برق را هم خیلی دوست دارم می گردم سیم پیدا می کنم باهاش بازی می کنم و می خورم خلاصه مزه همه چیز را تست می کنم کلی هم صداهای جدید بلد شدم در بیاورم لبم را می چسبانم به بازوی مامان و صداهای جدید در می آورم مامان حسابی تفی می شه ، عاشق پرش قورباغه ای هستم کارهای دیگه ای هم بلدم که بعدا      می گم

مامان همش می خواهد صدای من را ضبط کنه یا از شیرین کاریهام عکس بگیره من نمی گذارم آخه من دوربین را می شناسم و تا       می بینم ژست می گیرم

چه کار کنم ما اینیم دیگه

 

 

خوراکی

 

من ایستادم

 

تست عکس العمل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آریان جون
4 خرداد 90 22:40
سلام هوراد جون آفرین به تو منم خیلی دارم تلاش میکنم 4 دست و پا برم اما فعلا فقط ژستشو میگیرم هنوز موفق نشدم مواظب خودت باش چیز خطرناک نخوری اشکالی نداره اما به امتحانش می ارزه منم همین طوریم
مامان ماهان
4 خرداد 90 23:42
ای جان ... قربون شیرین کاریت آخه چقدر تو بانمکی هورادجونم بوسسسسسسسسسسسس
مامان آیلا
5 خرداد 90 9:21
چه گل پسری حسابی کنجکاو شده می خواد همه چیز رو کشف کنه پسر زبل
مامان ماني
5 خرداد 90 12:21
سلام ..... راستي روز مادر مبارك ............ ببخشيد دير جواب دادم ............... خيلي سرم شلوغ بود ........ بازم روزت مادر مبارك
مامان قندعسل
5 خرداد 90 17:27
واااااااااای چه عکساییچه ناز نشسه
مامان روژین
6 خرداد 90 15:51
فضول نشدی هوراد جونم . خیلی زیاد بلا شدی قند عسل .
پیوند
7 خرداد 90 9:55
ماشاالله بزرگ شدیا !!
مامان آتین
8 خرداد 90 14:51
وااااااااای من بخووووووورم این فضول خان کوچولورو بووووووووس واسه هوراد خوشگلممم و البته مامان نازنینش
نازنین نرگس نفس مامان
17 خرداد 90 11:38
افرین به این زبل پسر شاد باش دنیا مال شماست شاد باش و شاد زندگی کن الهی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد