هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

من هورادم

تولد عمه جون

1390/3/7 18:32
نویسنده : مامان و بابا
1,275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز تولد عمه جون است

و من چون خیلی دوستش دارم زیبا

می خواهم توی وبلاگم یک تبریک اختصاصی بهش بگم

عمه جونی که خیلی مهربونی و برام خیلی عزیزی تولدت مبارک

من خیلی دوستت دارم ببخشید اگر موهاتو می کنم آخه موهات خیلی خوشکله و من دوست دارم با آنها بازی کنم

 زیبا

 ببخشید دیروز روی فرش اتاقت خرابکاری کردم

با تمام این کارها من دوستت دارم و از ته ته قلبم بهت تبریک می گم

زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماني
7 خرداد 90 10:15
سلام .............. تولد تولد تولدش مبارك .......... عمه ها يه انرژي خاص به آدم مي دن ....... اميدوارم همه عمه ها شاد و تندرست باشن ....
مامان قندعسل
7 خرداد 90 19:13
هوراد جون تولد عمه گلی مبارک
مامان ماهان
8 خرداد 90 0:48
تولد عمه خانم مبارکهههههههههههه
مامان سعید
8 خرداد 90 14:39
سلام تولد عمه خانم مبارک . خیلی زیاد مونده تا تولد نی نی خوشگلتو تبریک بگیم . منتظرم
رعنا (مامان سیما)
8 خرداد 90 19:00
الهی خاله قربونت بره که انقدر عمه جونیت رو دوست داری تولد عمه خانوم مبارک
مریم
9 خرداد 90 3:28
سلام هوراد جونم تولد عمه جونی مبارک ای وااااااااااااااااااای ،هورادم که مثل درسا داره شیطونی میکنه و باید همه چیزو از جلوش برداری... خیلی مواظبش باش و از طرف من ببوسش
مامان ماهان
11 خرداد 90 9:43
سلام خوبییییییییییییییی
مامان آیلا
11 خرداد 90 11:52
سلام یک سوال مامان هوراد جون چطور تو وبلاگتون راست کلیک قفل شده من هر چه کردم نتونستم


سلام ابتدا کد راست کلیک ممنوع را پیدا کرده ، کپی کرده بعد در قسمت تنظیمات وبلاگ در قسمت اسکریپ های اختصاصی پیست می کنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد