هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

من هورادم

از جایی به جای دیگر

1390/9/30 14:23
نویسنده : مامان و بابا
2,318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانهایی که من سر می زنند راستش خیلی وقت است که ما از سفر آمدیم اما مامانی کار داره و نرسیده گزارش سفر و عکسهای من را توی وبلاگم ثبت کنه آخر هفته هم دارم با مامان بابا میروم شیراز پیش مامان صدیقه و بابا طاهر و فامیل های شیرازی وقتی برگشتم گزارش سفرهایم را همراه با عکس براتون می نویسمیول

بای بامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

amirmohamad_asra
30 آذر 90 14:47
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزدمهر زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق رخ معشوقه و مدهوش دلداده عشق .... شب یلدایتان پر ستاره و پر خاطره باد .
مامانی درسا
30 آذر 90 14:54
سلام . پسرتون خیلی خیلی بامزه هستند . خدا حافظش باشه . یلداتون خوش به وب دختری منم بیان خوشحال میشم .
مامان آدرین
2 دی 90 21:47
سلام عزیزم همیشه به مسافرت اگه دوست داشتی واسه مسابقه به آدرین رای بدی کد137 یادت نره
مامان آدرین
2 دی 90 21:49
سلام عزیزم اگه دوست داشتی واسه مسابقه به آدرین رای بدی کد137 یادت نره
علی خوشتیپ
6 دی 90 14:13
سلام هوراد جون رسیدن به خیر از کارمن دیدن کن و اگه خوشت اومد بهم رای بده کدم 150 هست بیا و خوشحالم کن.تا 9 دی بیشتر وقت نیست
مامان ماهان
10 دی 90 9:16
همیشه به سفر وگشت و گذار عزیزم
مامان معین
10 دی 90 17:53
سلام هوراد کوچولو دلمون برات تنگ شده یه عکس جدید می خوایم کی مامان گلت وقت می کنه که عکس جدید بزاره
مامان نسترن
13 دی 90 8:23
سلام دوست خوبم.از اینکه به یادمی و فراموشم نکردی ممنونم. دوستت دارم یه عالمه. نینی گلی رو هم دوست دارم قد خدای اسمون
مامان آدرین
17 دی 90 2:03
به به عکسای قشنگت و دیدم ولذت بردم معلومه حسابی خوش گذشته سوغاتی هات کو خاله ؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد