هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

من هورادم

پاییز و زمستان 91

1391/10/16 13:34
نویسنده : مامان و بابا
1,782 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانهایی که به ما سر می زنند

این روزها مامان حسابی  گرفتار شده یا بهتر بگم کمی تنبل شده و دیگه وبلاگ من را به روز نمی کنه هر چی می گم مامان من همین روزها میروم دانشگاه زود باش خاطرات من را بنویس میگه باشه فردا و این  فردا نمیدونم کی میاد به هر حال مامانی امروز همت کرده .

اینروزها اینجا هوا سرد شده و من کمتر از خانه بیرون می روم اما تغییرات زیادی داشتم حرف زدنم کلی بهتر شده و جمله بندی می کنم و ضمیر ها را درست به کار می برم عاشق هواپیما ، موشک ، ماشین ، اتوبوس ، مترو ، میکسر ، کامیون و بیل میکانیکی هستم اولین دفعه ای که سوار مترو شدم اولش نفسم بند آمده بود بعدش کلی ذوق کردم کلی اسباب بازی ماشین دارم ولی عاشق هواپیما هستم و به هواپیما می گم آواتا . از صبح تا شب دارم می دوم و بازی می کنم و حسابی پرانرژی هستم با همه خانواده بازی می کنم و همه را خسته می کنم ولی خودم خسته نمی شوم خوب ما اینیم دیگه .چشمک

در ادامه تعدادی از  عکسهایم را براتون می گذارم تا ببینید :

هوراد فشن

هوراد فشن

niniweblog.com

آقا هوراد روی پشت بام در حال کمک به بابا برای خالی کردن آب کولر

پشت بام

niniweblog.com

آقا هوراد در پارک

پارک

پارک

niniweblog.com

از خودم عکس می گیرم

عکاس کو چولو

niniweblog.com

آقا هوراد در حال دیدن تلویزیون

تلوزیون

niniweblog.com

اولین تجربه سوار شدن مترو

مترو

niniweblog.com

بفرما ذرت

بلال

بلال

niniweblog.com

آفتاب بدهم خدمتتون

عینک

niniweblog.com

من قایم شدم

قایم شدم

niniweblog.com

چقدر زندگی سخته

حسته شدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ساجده
16 دی 91 14:59
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
باران قلنبه
16 دی 91 15:13
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره شاید با همین رای شما اول بشه منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
مامانی کسرا
20 دی 91 0:06
مامان نوژا
22 اردیبهشت 92 9:58
آخییی نازیییی
kasrakocholo
19 خرداد 92 16:29
سلام.هوراد جان مردی شدی واسه خودتعالی بود عکسا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد