هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

من هورادم

روز مادر مبارک

1390/3/3 9:47
نویسنده : مامان و بابا
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

 

امروز روز مادره و اگر بهتر بخواهم بگم روز مهربانها است این روز را به همه مهربانها تبریک می گم

و یک تبریک ویژه به مامانم ، مامان میترا و مامان صدیقه و عمه جون روزتان مبارک

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

مامان میترا از عشقتان و حمایتهایتان و مهربانیتان ممنون من دوستتان دارم روزتان مبارک

 

 

مامان صدیقه از عشقتان و حمایتهایتان و مهربانیتان ممنون  من دلم تنگ شده کی میایید پیش من ؟من دوستتان دارم روزتان مبارک

 

عمه جونی که مثل مامان مهربانی من خیلی دوست دارم روزت مبارک باشه

 

امروز روز قلبهای مهربانه

مامان های نی نی وبلاگ روزتان مبارک

 

مامان هایی که نی نی تو شکمتونه روزتان مبارک

 

همه مامانها روزتان مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

پیوند
3 خرداد 90 12:15
سلام مامان هوراد . روزت مبارک . راستی قالب وبلاگم رو خودم جدید طراحی کردم . اگه سرزدی نظرات انتقادی هم برام بگذار . البته خیلی اشکال داره و خودم می دونم .
آریان جون
3 خرداد 90 13:13
مادر فروغت تا ابد جاوید روزت تا پایان روزگار مبارک سلام هوراد نازنین خدا تورو واسه مامان و بابات نگهداره امیدوارم موفق باشی من و مامانم دوست داریم تا بعد
مامان قندعسل
3 خرداد 90 13:57
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر
محبوبه
4 خرداد 90 1:36
به بهشت نمیروم اگرتو آنجا نباشی مادر... روزت مباااارک مادر مهربون
رعنا (مامان سیما)
4 خرداد 90 8:15
سلام مامان هوراد روز مادر رو بهت تبریک میگم امیدوارم همیشه سلامت وشاد باشین
مامان آیلا
4 خرداد 90 11:12
سلام مامان هوراد روز شما هم مبارک
مامان ستاره
4 خرداد 90 15:35
شری جونم روز تو هم مبارک کاش می شد نزدیک تر بودیم با هوراد می اومدی پپیشمون. نی نی هامون 9 ماهه شدن ولی هنوز همدیگرو ندیدن


کاش می شد
متاسفانه هنوز همدیگر را ندیدن ولی می بینن
عاطفه
4 خرداد 90 23:30
سلام مامان هوراد چه پسر نازی دارین یعنی مهرآیین منم به این خوشگلی میشه
مامان ماهان
4 خرداد 90 23:39
سلام گلم روزت مبارک
مامان پارسا
7 خرداد 90 10:23
سلام ممنون که به وب پارسا هم سر زدین هوراد جونو ببوسین
مامان پارسا
7 خرداد 90 10:25
نی نا
8 خرداد 90 20:43
سلام مامان مهربون روز شما هم مبارک/مرسی که اومدی وبه ما سر زدی بازم بیا پسر خنده رو و زیبایی داری ماشاالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد