هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

من هورادم

سفر نوروزی قسمت دوم : بازدید از کارخانه مس سرچشمه

1391/1/23 15:28
نویسنده : مامان و بابا
2,697 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

بابا جون من بازنشسته کارخانه مس سرچشمه است توی این سفر بابا جون برای همه ما مجوز بازدید از کارخانه را گرفتند و ما خانوادگی رفتیم و کارخانه را دیدیم خیلی عظیم بود و بابا جون در همه قسمتها برایمان توضیح می دادند البته بعضی از قسمتها به دلیل آلودگی هوای سایت یا صدای زیاد من نرفتم ولی بقیه جاها را دیدم فکر کنم من اولین کودکی با این سن بودم که وارد کارخانه شدم چون ورود کودکان به کارخانه ممنوع بود و دوستهای بابا جون لطف کردند اجازه دادند من بروم خیلی جالب بود .

مس سرچشمه

چرخ واپکو

کارخانه مس سرچشمه

واحد ذوب

مس سرچشمه

کارخانه مس سرچشمه

مس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

maryam
23 فروردین 91 16:26
به به چه اقا پسر خشملی.لینکت کردم گلم
بهار(مامانی شهراد)
23 فروردین 91 17:06
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ آپم و منتظر
راضیه مامانی محیا
25 فروردین 91 17:39
انشاال... در اینده یک مهندس موفق بشی
نگین مامان رادین
27 فروردین 91 2:15
ای جونم فدات بشم ووروجک رفتی جلو چرخ جرثقیل وایسادی برا چی ما که می دونیم شما پهلوونی و می تونی با یه انگشتت جرثقیل رو هل بدی
نگین مامان رادین
28 فروردین 91 1:15
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________* ممنون عزیزم که اومدی *********
مامان نوژا
28 فروردین 91 9:45
وای خوش به حالت که رفتی اونجا
مامان ماهان
28 فروردین 91 10:20
به به ایشاالله در آینده میخواد مهندس بشه
مامان نسترن
30 فروردین 91 9:25
گل پسری ببین بابایی چقدر زحمت می کشه. شمام اینشالاه به زودی زود باید واسه نینی گلت همین جور صب تا شب کار کنی و زحمت بکشی . این رسم دنیاست. چرخه ادامه داره
رعنا(مامان سیما سادات)
31 فروردین 91 9:41
دست باباجونی درد نکنه.فکر کنم این یک تجربه بزرگ براتون باشه. دوستتون دارم
خاله جون
31 فروردین 91 13:12
انشالله همیشه به شادی وسفرگلم
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 17:56
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون. البته چون دوتا نی نی به اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید که رادین مامان نگین .عکس هارو هم تو صفحه ی 5 همون وب می تونید ببینید از پایین یعنی از اخرین عکس حساب کنید 6 عکس منم. این هم ادرس سایت خاله پریسا http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
منصوره
5 اردیبهشت 91 17:49
آقا هوراد لینکت کردم.مهندس آینده دوست دارم.دست بابا بزرگتم درد نکنه
سارا-تارا
10 اردیبهشت 91 10:44
نیستی چند وقته؟ ولی من بیادتونم...
مامان نسترن
13 اردیبهشت 91 10:46
مامان مهربون. می دونستی تو اولین معلم زندگی نی نی گلتی. روزت مبارک
مونا (مامان النا)
15 اردیبهشت 91 3:55
به به سلام به آقا هوراد گل و گلاب چه آقا شدی هزار ماشالله دوست دارم گل پسر روی ماهتو میبوسم راستی عیدت مبارکککککککککک
نی نا مامی آدرین
17 اردیبهشت 91 16:52
بابا پسرمون واسه خودش مردی شده هزار ماشالله
عاشق باران
18 اردیبهشت 91 10:11
خوش بحال آقا هوراد اون دو تا عکس اولی خیلی باحاله...
مریم مامان درسا
19 اردیبهشت 91 17:28
سلام عزیزم وای قربون اون تیپش بشم من خیلی بامزه س ببوسش
مامان نوژا
20 اردیبهشت 91 9:41
کلی وقته نیستیا
نگین مامان رادین
20 اردیبهشت 91 21:31
********** __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ **************** این گل تقدیم به هوراد کوچولو و مامانش که دلم براشون تنگ شده
مریم مامان باران
21 اردیبهشت 91 0:45
چه خوب که تونستی اونجا رو ببینی.آفرین اقا کوچولوی با تجربه...الان دیگه یه کوله بار تجربه داری خاله. لپتو میبوسم و برات کلی ارزوی خوب دارم.
مامان نسترن
21 اردیبهشت 91 9:30
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم : تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک
مریم مامان درسا
21 اردیبهشت 91 18:48
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد پیشاپیش روز مادر مبارک
نگین مامان رادین
22 اردیبهشت 91 22:15
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
نگین مامان رادین
23 اردیبهشت 91 14:18
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
مامان نوژا
26 اردیبهشت 91 9:15
سلام کجایید جند وقته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان امیر علی
16 خرداد 91 10:24
سلام عزیزم ببخشید سوالی داشتم ؟؟؟؟ من صدای کودکم را می خوام در و بلاگش بزارم نمی تونم .در سایت پرشین گیگ اپلود کردم اما ادرس نمی ده ؟؟؟میشه کمکم کنید ؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد