هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

من هورادم

هوراد و مهد کودک

1392/12/10 13:54
نویسنده : مامان و بابا
1,686 بازدید
اشتراک گذاری

 

با سلام به همه مهربانهایی که به ما سر می زنند 

امروز تصمیم گرفتم در مورد مهد کودکم با شما صحبت کنم راستش من مهد گلدونه در  کرج میروم و اسم خانم معلمم خاله سمیه است خاله سمیه خیلی مهربونه و شعرهای زیبابه  من یاد می دهد کلی دوست هم پیدا کردم در زیر چند تا از عکس کاردستی هایی که درست کردم و عکس دوستام را برایتان می گذارم.

 

شب یلدا

هم کلاسیهای مهدکودک + خاله سمیهاین عکس همکلاسیهایم و خاله سمیه است که با کمک خاله برای این عکس یک قاب عکس درست

کردم.

کلاه رنگین کمان

کاردستی خرگوش

کاردستی لاک پشت

نقاشی شیر با پوست پسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علامه کوچولو
28 اسفند 92 21:42
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد