هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

من هورادم

سفر نوروزی

1391/1/22 18:36
نویسنده : مامان و بابا
1,373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

روز دوم عید من و مامان و بابا به همراه مامان جون و بابا جون و عمه و عمو با ماشین رفتیم مسافرت کرمان و رفسنجان و سرچشمه هوا خوب بود و به من هم خیلی خوش گذشت فامیل بابا جون را دیدیم و من تجربیات جدید کسب کردم.

 سفر نوروزی

سفر نوروزی

سفر نوروزی

سفر نوروزی

سفر نوروزی

سفر نوروزی

سفر نوروزی

سفر نوروزی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آینده ( آرزو)
22 فروردین 91 18:57
سلام عزیزم ممنون نظر لطفته عزیزم ... راستی از اینکه کمکم کردی ممنون
مامان محمدرضا
22 فروردین 91 19:40
سلام . سال نو شما هم مبارک چه پسر نازی ماشالله . خدا حفظش کنه واست . آره از امروز سعی می کنم افکارم رو عوض کنم . نمی خوام هی تلقین کنم مرسی از راهنماییت
maryam
23 فروردین 91 14:58
سلام عزیزم چه پسر گل و آقایی داری از طرف من ببوسش.
سارا-تارا
27 فروردین 91 8:10
ایییی.... پس چرا به ما سر نزدید. خب یه سر به ما هم میزدید خوشحال میشدیم دوستامون رو میدیدم ...
سارا-تارا
27 فروردین 91 8:14
چه عکسهای نانازی. ماشاا...
مامان ماهان
28 فروردین 91 10:19
چه عکسهای خوشگلی 100000 ماشاالله
مامانی کسرا
13 اردیبهشت 91 11:32
خدای من خاله جون شما تو شهر ما بودی و ماخبر نداشتیم
چقدر حیف کاش زودتر فهمیده بودم یه خونه دانشجویی بود تشریف میاوردید در خدمتتون بودیم


ممنون خاله جون انشالله سفر بعدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد