هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

من هورادم

سلامی دوباره

1391/2/30 18:42
نویسنده : مامان و بابا
1,126 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به همه مهربانهایی که به من سر می زنند

مدتی است نبودم دیگه خیلی گرفتار بودم و الان آمدم براتون حرف بزنم راستش من حساب دَدَری شدم و همش می روم پارک و گردش هر روز یک کار جدید انجام می دهم که باعث تعجب و خنده می شه دیروز رفتم یک حلقه جا کلید پیدا کردم و توی انگشت مامانم کردم مامان هم می خندید بوسم می کرد و تا شب دستش بود فکر کنم خیلی خوشش آمد از انگشترهای خودش بیشتر.

رانندگی در پارگینگ

سبزه های عید

هوراد کلاه به سر

خواب راحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ثناخانمی
31 اردیبهشت 91 13:56
احتمالا خواسته واسه روز مادر واست انگشتر بخره وسعش نرسیده ههههههه عکسا هم قشنگ بود
نگین مامان رادین
2 خرداد 91 1:27
ای قربون شما شوماخر کوچولو بشم ،ایشاالله بزرگ که بشی یه انگشتر اصل برا مامان می خری
مامان ماهان
31 خرداد 91 16:54
ایشالله بزرگ که شدی یه انگشت خوشگل برای مامانی میخری
نی نی شکلک 2
3 تیر 91 17:30
عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیه
ستاره زمینی
18 تیر 91 20:14
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد