هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

من هورادم

سفر نامه استانبول

1390/10/11 14:43
نویسنده : مامان و بابا
4,519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانهایی که به ما سر می زنند

من بالاخره آمدم سفر اول من به همراه مامان بابا و خانواده پدری با هم رفتیم استانبول ترکیه که باید بگم هوا از اینجا که گرمتر و بهتر بود به من هم خیلی خوش گذشت آخه من همش بغل بودم ولی بزرگترها حسابی خسته شدند از همه ممنون که من را بغل کردید به خصوص بابا و عمو حسام که خیلی زحمت کشیدند ممنون دوستتون دارم آخه من وقتی راه می روم دنبال بزرگترها نمی روم و نمی گذارم  دستم را بگیرند به همین خاطر مجبور بودند بغلم کنند نیشخند

گزارش تصویری سفر

استانبول1

snowmen_1gr

استانبول

snowmen_1gr

استانبول

snowmen_1gr

استانبول

snowmen_1gr

استانبول

snowmen_1gr

استانبول

snowmen_1gr

استانبول

snowmen_1gr

استانبول

snowmen_1gr

استانبول

snowmen_1gr

استانبول

snowmen_1gr

استانبول

snowmen_1gr

استانبول

snowmen_1gr

استانبول

snowmen_1gr

استانبول

snowmen_1gr

بازگشت از استانبول

snowmen_1gr

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

وانیا
11 دی 90 12:08
همه به سفر های خوب مارکوپلو کوچولو به وبلاگ ما هم سر بزن عزیزم یاد سفر های زیاد افتاد که من و همسرم میرفتیم پارسال با پسرمون استانبول رفتیم اما دانیال کوچولو بود همش توی کالسکه یادش بخیر مرسی عزیزم خاطرات قشنگ یادم اوردی
مامان آريا
11 دی 90 12:28
عزيزم هميشه به گردش و تفريح دست بابايي و عمو حسام هم درد نكنه كه تورو همش بغل كردن خيلي ناز و جيگرم هستي
مامان آريا
11 دی 90 12:28
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم
مبین فرفری
11 دی 90 13:31
سلام عزیزم ممنونم از تبریکتون هوراد جانمم مثل مبین به مامانش کمک میکنه آفرین پسر گلم
مامان ستاره
11 دی 90 15:55
چه خوب که خوش گذشت. ما هم دلمون تنگ شده. یه روز بیاید پیشمون
عمه آتنا
11 دی 90 16:12
khosh bashi hamishe jahangard kocholo
مونا ( مامان النا)
11 دی 90 16:13
به به آقا هوراد خوش گذشت؟ ایشالله همیشه بهت خوش بگذره عسل خاله همیشه به سفرهای خوب خوب
امیرمحمد واسراکوچولو
11 دی 90 19:25
ممنون از حضورتون امیدوارم شما هم تو مراحل زندگیتون موفق باشین
خاله جون
11 دی 90 19:48
سلام عزیییییییییییییییییییییییییزم ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااان انشالله همیشه به شادی سفرگلم رسیدن بخیر
مامان پریسا
12 دی 90 2:58
سلام گلم ممنون از تبریکتون. همیشه به سفر با دل شاد. راستی نظرت با تبادل لینک چیه؟
هوراد
12 دی 90 12:07
آخي جانم مرسي مامان هوراد كه پيش ما اومدين اوايل من چند بار وبلاگ شمارو ديدم اما بعدش ديگه پيداتون نكردم خوشحالم كه هوراد يه هم اسم خودشو ببينه دوستون داريم بازم پيش ما بياين
امیرمحمد واسراکوچولو
13 دی 90 19:33
سلام وبلاگ امیرمحمد واسرا کوچولو با پست جدید دوماهگی امیرمحمد بروز شد منتظرتون هستیم
خاله ی هویار
14 دی 90 15:57
انشاالله همیشه شاد باشی عزیزم اگه به تبادل لینک موافقی خوشحال میشم پیام بذارید
مامان روژین
16 دی 90 10:42
سلام عزیزم . من دیر به دیر میام و پیغام ها دیر بهم میرسه . برات تلگراف می ذارم . هوراد رو ببوس . خیلی وقته که هوراد جون تو دوستهای روژین لینک شده .
مامان محمدجان
17 دی 90 13:37
سلام عزیزم سفر خوش گوله نمک مامانی منتظر خاطرات سفر گل پسرمون هستیم
مامان امیر علی
17 دی 90 14:01
بوس بوس
مامان ثناخانمی
19 دی 90 11:06
رسیدن به خیر آقا کوچولو
مامان اونیکی هوراد
20 دی 90 1:09
سلام به خانواده خوب و خوشبخت هورادجون از دیدن عکسای سفرتون حال خوبی بهم دست داد. سفرهای بهتری رو براتون آرزو می کنم. مامان هوراد مرسی که حال ما رو پرسیدی. مدتها بود که به خاطر نقل مکان و مشکلات دیگه دسترسی نداشتم. سعی می کنم بروز بشم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد