هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

من هورادم

دارم میرم مسافرت

1390/9/8 9:19
نویسنده : مامان و بابا
1,437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانهایی که به من سر می زنند و ممنون از همه که حال من را می پرسند راستش من دیگه خوب شدم و دیگر اثری از کبودی و زخم توی صورتم نیست اما چندتا کبودی روی دست و پام دارم که مهم نیست مردی که کبودی نداشته باشه مرد نیست این روزها ما می خواهیم بریم مسافرت و داریم برای سفر آماده می شوی وقتی برگشتیم گزارش سفرم را همراه با عکس براتون می گذارم الان چند تا از عکسهایم را براتون می گذارم با آرزوی روزهایی پربرکت برای شما.

غذا خوردن

وقتی من خودم غذا میخورم

 

ماست

وقتی من خودم ماست میخورم

 

تلویزیون

وقتی روی مبل دراز می کشم و تلویزیون نگاه می کنم

 

کمک به مامان

وقتی به مامان توی کار خانه کمک می کنم

 

ددر

ددر 

وقتی می روم دَدَر

 

خواب

وقتی بعد از یک روز خسته کننده روی صندلی غذا خوابم می بره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مریم مامان درسا
8 آذر 90 10:13
سلام سلام هورررررررررررررررررررررا خوراد جونم خوب شده و داره میره مسافرت خوش بگذره عزیزم بوس
رعنا(مامان سیما )
13 آذر 90 9:55
سلام هوراد جون خوش به حالت داری میری مسافرت.هرجا که رفتی جای ما رو هم خالی کن.بوووووووووووووووووووووووس
مریم مامان درسا
13 آذر 90 15:02
سلاین گوگولی پس چرا پست جدید نمیذاری؟ دلم تنگیده...
مامان ماهان
15 آذر 90 0:05
واااااااااااااااااای عزیزمی الهی که بهتون خوش بگذره
مامان محمدجان
21 آذر 90 12:57
الهی فدات نمک خاله خوشحالم که بهتری سفر خوش هورادم
مامان امیر علی
22 آذر 90 1:14
ایشاله همیشه شاد و سلامت باشین .عزیزم خوشحال می شم به کد 120 برای امیر علی من هم رای بدین جهت شرکت در مسابقه جشنواره یک سالگی نی نی وبلاگ .مرسی
مریم مامان درسا
22 آذر 90 5:04
سلاین هورادی هنوز نیومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان تارا - سارا
22 آذر 90 11:25
آی قربون گل پسر بشم خودش بلده غذا بخوره.آفرین خاله بخور و بریز مامانا همیشه بیکارن.شما بریز مامان پاک کنه...
مامان ماهان
24 آذر 90 23:38
با پست تولد آپم
مامان ستاره
28 آذر 90 16:06
سلام گل پسری. خوبی خاله؟ سفر بهت خوش بگذره
عاشق باران
4 دی 90 1:29
خداروشکر که خوب شدی پست قبلی رو خوندم دیدم چه اتفاقی هایی برات افتاده مواظب خودت باش خاله جون مخصوصا توی سفر آقا هوراد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد