هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

من هورادم

زمستان و روزهای برفی

1390/9/5 13:07
نویسنده : مامان و بابا
1,475 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها روزها روزهای زمستانی ات و برف زببایی شهر ما را تزئین کرده من این روزها به خاطر برف از خانه کمتر بیرون می روم و همش توی خانه هستم حالم هم بهتر شده ورم و کبودی بینیم بهتر شده و چشمم هم خوب شده همش توی خانه در حال بازی هستم و چندتا کلمه جدید یاد گرفتم به کنترل تلویزیون می گم صدا و عکس خودم را که می بینم می گم من.

روزهای برفی شادی داشته باشید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ستاره
5 آذر 90 13:10
سلام شری جون! وای الان هورادی خوبه؟ من همین الان تو وبلاگش خوندم. ایشاله همیشه سالم و سرحال باشه. از دور می بوسمتون


ممنون گلم الان خیلی بهتره من هم می بوسمتون
نگين
7 آذر 90 15:36
سلام دوست خوبم اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد .
مامان آدرین
14 آذر 90 2:50
سلام ناناس نبینم کبودشی جوجو
164
29 آذر 90 15:46
لطفا همه به كد 164 www.mamos.niniweblog.comدر جشنواره ني ني وبلاگ راي بديم. مرسي از همكاريتون
مامان امیر علی
7 دی 90 7:18
هوراد جون مرد بزرگ به ما هم سری بزنید دوست داشتین به کد 120 هم رای بدین ممنون
معصومه
22 دی 90 7:32
سلام عزیز نی نیت خیلی نازه خدا نگهش داره خوشحال میشم به منم سر بزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد