هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

من هورادم

غیبت طولانی

1390/8/26 19:04
نویسنده : مامان و بابا
1,326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانهایی که جویای حال من هستند

راستش این مدت مامان گرفتار بود من هم که برای مامان وقت نمی گذارم که کاری بکنه آخه من بزرگ و قلدر شدم و حسابی انرژی می گیرم هفته ای که گذشت برای من هفته اتفاقات سر و صورت بود

روز اول خوردم زمین بینیم خون آمد روز دوم خوردم زمین سرم زخم شد روز سوم خوردم زمین پلک چشمم پاره شد و کلی خون آمد روز چهارم هم خوردم زمین بینیم کبود شده و حسابی ورم کرده حالا فکر کنید ببینید من چه شکلی شدم

مامان و بابا گله نکنید من پسرم و شیطون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله جون
28 آبان 90 16:22
الللللللللللللللللللللللللللهی عزیزم هوراد جون بیشتر مراقب خودت باش عزیزم
مامان تارا - سارا
29 آبان 90 7:46
آخی نازی... تنهایی این همه بلا رو سر خودت اووردی؟ آخه چرا مواظب خودت نیستی خاله.آخه دیگه چقدر شیطونی؟
مامانی کسرا
30 آبان 90 10:34
واااااااااااای خدای من!!!
مامان ماهان
1 آذر 90 9:08
سلام دوست جونم خوبیییییییییییییییی
سارا
1 آذر 90 17:02
سلام دوست عزيز مامان مهربون حالت خوبه؟كوچولوي نازت خوبه؟من يه وبلاگ واسه ني ني آيندم درست كردم خوشحالم مي كني اگه بيايي و واسه ما نظر بزاري به اميد ديدار
مامان معين
2 آذر 90 8:20
واي چقدر بد ، خوب مواظب خودت باش عزيز دلم ، حالا اگه يه عكس بزاري ببينيم چه جوري شده خيلي خوب ميشه ، دوستت دارم
مامان ثناخانمی
2 آذر 90 9:34
ای وای این که نشد دلیل خب پسر هستی باش دیگه این وروجک بازیها چیه
مامان محمدجان
4 آذر 90 21:21
ای بابا عجب وروجکیهههههههههههههه
مریم مامان درسا
6 آذر 90 2:53
سلام عزیزم
واااای ،الهی من قربون اون صورت خوشکلت بشم که زخم و زیلی شده ، قربونت بشم من ،یه دره بیشتر مواظب خودت باش
مامانی یه عکس ازش بگیر تا ببینیم این گل پسر با خودش چی کار کرده...
هوراد جونم


سلام ممنون از لطفتون الان بهتره اما هر کاری کردم دلم نیامد عکس بگیرم عین شخصیت های خلاف فیلم ها شده
مامان امیر علی
11 دی 90 12:19
سلام عزیزم ممنون از تبریکاتت و به ما هم سر زدین .عکسها را همه دیدم خیلی عالی و قشنگ بودند وایشاله همیشه شاد و موفق باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد