هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

من هورادم

ستاره جون تولدت مبارک

1390/6/16 10:40
نویسنده : مامان و بابا
3,401 بازدید
اشتراک گذاری

[تصویر: 650236ln5cc0rqd3.gif] تولد تولد تولدت مبارک

سلام به همه مهربانها جمعه تولد ستاره خانم بود ستاره جونی تولدت مبارک

 

 من و مامان و بابا رفتیم خیلی خوش گذشت ستاره جون مثل یک سناره می درخشید و خیلی ناز و خوشکل و با نمک بود من که خیلی دوستش دارم مامان بابای ستاره هم خیلی زحمت کشیده بودند و همه خانه پر از ستاره بود به من که خیلی خوش گذشت .

   

 یک هدیه خوشکل هم گیرم آمد یک لیوان که یک طرفش عکس من بود یک طرفش عکس ستاره خانم .خاله ای عمو ای ممنون از زحمتاتون . یک عکس از خودم و ستاره می گذارم تا ببینید ولی عکسهای تولد ستاره جان را می تونید توی وبلاگ ستاره خانم عکسها را ببینید آخه من از مامان ستاره اجازه نگرفتم که عکسهای تولدش را بگذارم تو وبلاگم .

ستاره آسمانها 

[تصویر: 631860ov5d12c2ml.gif]  یک اتفاق با مزه هم توی تولد افتاد نشسته بودم که یک خانم مهربان آمد طرفم و گفت سلام هورادجون چطوری ؟ مامان بابا خیلی تعجب کردند که این خانم کیه که من را می شناسه ولی با آنها آشنا نیست این خانم مهربان مامان باران جانه که توی وبلاگ من را دیده بود و از دوستان وبلاگی بود من با باران جان از نزدیک دوست شدم و کلی هم دوستش داشتم خیلی ناز و مهربان بود چون از مامان باران اجازه گرفتم عکس باران را می گذارم تا ببینید.

من و باران

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

من و باران

 

باران جان و ستاره جان دوستتان دارم

 [تصویر: 79975yk3ulkvbq5.gif] 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان معين
16 شهریور 90 8:57
سلام ، عزير دلم ، معين كوچولوي منم پنج شنبه تولدش بود البته تولد دو سالگي ، اگه تونستي عكس ستاره جونم بزار تا ما ببينيم . مرسي گلم
مامان زهرا نازنازی
16 شهریور 90 13:07
سلام خانومی ممنون از حضورتون تولد ستاره جون خوشگل و ناز رو اینجا هم تبریک میگم شاد و سلامت باشید
خاله جون
16 شهریور 90 13:07
مبارکه خوش گذشت
مامان پرنیا
16 شهریور 90 13:29
سلام من امروز از وبلاگ ستاره جون وبلاگ هوراد جان رو دیدم وقتی رفتم سراغ وبلاگ پرنیا دیدم شما برامون نظر گذاشتین مرسی هوراد جان هم خیلی جیگره مخصوصا تو عکسی که عاشقانه به باران نگاه میکنه
مامان ماهان
16 شهریور 90 16:04
به به چه دوستای نازی داری هوراد جونم تولد ستاره جون مبارکههههههههههههههه
مامان سید ابوالفضل
19 شهریور 90 1:24
تولد ستاره جون مبااااارک هوراد جونو حتماً ببوس
محيا كوچولو
19 شهریور 90 22:36
سلام من محياهستم چه پسر و دختر نازي منتظر ديدار شما هستم
مریم مامان باران
22 شهریور 90 14:41
وای کلی خوشحال شدم این عکسای قشنگ رو دیدم...خیلی ممنون....اون نگاه مهربون هوراد هم که دیگه شکار لحظه هاست! بوسای دخترمو علنی کردی؟؟عیبی نداره خوبه قبلش یه عکس از نگاه عاشقانه پسرت انداختی دلمون نسوزه! حسابی هوراد رو ببوس. ما هم خیلی خوشحال شدیم که با شما از نزدیک اشنا شدیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد