هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

من هورادم

بابایی روزت مبارک

1390/3/26 13:57
نویسنده : مامان و بابا
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بابا جونم و همه باباهای مهربون   :

امروز روز باباها است این روز را به همه باباهای مهربون تبریک

می گم

 

بابا تو مرا به بلند شدن راه رفتن و دویدن تشویق می کنی ممنون،بابا ممنون که با من ملحفه بازی می کنی و مرا می خندانی ممنون که  با من بازی می کنی ممنون که چیزهای خوشکل برام می خری و ممنون که با همه وجودت به من عشق می دهی من دوست دارم تو قهرمان منی

بگذار با زبون خودم بگم بابابابابابابابابابابابابابابابا

آخه من این طوری بابا می گم

زیبا 

بابا حسین روزت مبارک من خیلی دوست دارم ممنون که با من بازی می کنی و من را سرحال میاری

cupid smiley, heart smiley, animated smiley, animation smiley, cupid smiley

بابا طاهر که از من دوری ممنون که از راه دور به من عشق می دهی من دوست دارم کی میای من منتظرتم

valentine26 smiley, static smiley, male smiley, happy smiley, valentine smiley

و یک تبریک مخصوص به باباهای آینده عمو حسام و دایی حامد ، باباهای آینده روزتان مبارک ممنون که من را دوست دارید و با من مهربانید و با من بازی می کنید من شما را خیلی دوست دارم

french smiley, french smiley, paris smiley, france smiley

باباهای نی نی وبلاگی روزتان مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

shahab
26 خرداد 90 12:34
چقدر بابا :دی راستی پست پایین عالیه من جایزه رو می دم به همین عکس :دی
تيام
26 خرداد 90 12:58
حسين خان روزتون مبارك به ما هم سري بزنيد a-m-tiam.blogfa.com
رعنا (مامان سیما)
27 خرداد 90 8:18
سلام هوراد جون من هم این روز رو به همه باباهای مهربون و روز مرد رو به شما مرد کوچک تبریک میگم
پريسا
28 خرداد 90 23:01
سلووووووووووووم.خوبي؟وبلاگت توپه.به منم سر بزن.
پريسا
28 خرداد 90 23:04
واااااي توپولووو توچه خوشگلي
مامان ماهان
29 خرداد 90 11:49
منم این روز و به بابای مهربونت و بابای مهربون هوراد جون تبریک میگم الهی سالیان سال کنار هم باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد