هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

من هورادم

تولدم مبارک من یک ساله شدم

1390/6/1 9:50
نویسنده : مامان و بابا
1,711 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من یک ساله شدم تولدم مبارک باشه

 

من 31 مردادماه سال 89 ساعت 50/8 شب در بیمارستان صارم به دنیا آمدم و خانم دکترم دکتر شاه حسینی بود که من را به دنیا آورد دستش درد نکنه

الان یک ساله که با مامان و بابا با عشق داریم در کنار هم زندگی می کنیم

برکت باشد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تولد1

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تولد2

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تولد3

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تولد4

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تولد5

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان رادمان
1 شهریور 90 10:44
هوراد جان تولدت مبارك الهي 120 ساله شي.
مامان هوراد لطفا ميشه راهنماييم كني چطور ميتونم كاري كنم وقتي موس رو روي عكسي مي بريم توضيحي در مورد اون نشون داده بشه مثل عكساي هوراد جان ممنون


سلام عزیزم من این عکسها را در خود نی نی وبلاگ آپلود کردم که بعد از آپلود خودش جا برای نوشتن داره
llمامان نو‍ژا
1 شهریور 90 10:59
پسر گلم تولدت مبارك باشه ايشالا 10000 سال عمر كني.كنار مامان باباواست بهترينها روآرزو ميكنم
مامان ارميا
1 شهریور 90 11:13
سلام هورادجان تولدت مبارك پسمل گل. 120 ساله بشي و سلامت در پناه خدا.مامانش به ما هم سر بزن خوشحال مي شيم.
آرمین
1 شهریور 90 11:31
وبلاگ جالبی دارید موفق باشید به ما هم سر بزنید
مامان رهام خان
1 شهریور 90 11:38
تولدت مبارك ايشااله 120 ساله شي پسملي....
مامان رامیلا
1 شهریور 90 12:58
سلام هوراد جان تولدت مبارک انشاءا... 200 ساله بشی . HAPPY BIRTH DAY TO YOU
خاله جون
1 شهریور 90 15:42
تولد تولد تولدت مبارککککککککککک عزیزم
مامان روژین
5 شهریور 90 2:39
تولدت مبارک هوراد عزیزم . الهی که خنده هیچ وقت از لبهات دور نشه .
مامان قندعسل
5 شهریور 90 17:15
تولدت مبارکهههههههه عسسسسسسیسم
مامانی کسرا
7 شهریور 90 9:19
خدای من هوراد کوچولو هم یکساله شد واااااااااااای مبارکه با کمی تا خیر تولدت مبارک عزیزم
مامان ماهان
7 شهریور 90 10:00
تولدت عزیزم پراز ستاره بارون پر از باد کنک و شوق، پر از اینه و شمعدون الهی که همیشه واسه تبریک امروز بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون تولدت مبارکهههههههههههههههههه
مامان سانیار
8 شهریور 90 12:18
سلام هوراد عزیزم تولدت مبارک .
نی نا
11 شهریور 90 2:58
وای سلام هوراد گلی ومامان گل هوراد منم تولدهوراد عزیز و تبریک میگم هم بهخودش هم به مامان وبابا البته با تاخیر تولدت 1000 بار مبارک
نگين
14 شهریور 90 8:34
سلام عزيزم تولدت مبارك . ايشالا كه ساليان سال با سلامتي و تن درستي زير سايه پدر و مادر مهربونت زندگيتو سپري كني
مامان آیلا
16 شهریور 90 8:34
تولدت مبارک هوراد جان
مامان معين
16 شهریور 90 8:48
واي شرمنده عزيز دلم ، من حسابي گرفتار بودم و تولدت رو يادم رفته بود ، دوستت دارم اميدوارم هميشه تو زندگيت پيروز و سربلند و سرفراز باشي و به پيشرفتهايي برسي كه دهن همه باز بمونه و آرزوي داشتن چنين پسري رو بكنن
عاشق باران
29 شهریور 90 15:14
سلام تولد هوراد جان با یک ماه تاخیر مبارک ایشالله 120 سال در کنار هم خوب و خوش باشید
مادر کوثر
6 مهر 90 17:17
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد