هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

من هورادم

تجربیات جدید

1390/4/14 11:09
نویسنده : مامان و بابا
1,476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

این هفته من چندتا تجربه جدید داشتم که براتون می گم

 1- من دیگه از یخ نمی ترسم قبلا به یخ که دست میزدم گریه     می کردم اما حالا با یخ بازی می کنم و آنقدر لیسش می زنم تا تمام بشه

2- دیگه با سر از مبل پایین نمی یام و یاد گرفتم بچرخم و با پا از بلندی بیام پایین

٣- دست زدن یاد گرفتم قبلا دست می زدم ولی به این خوبی نمی شد دیروز از صبح تا ظهر برای مامانم دست زدم و مامانی ذوق کرد

4-  امروز دندان جدید دراوردم امروز صبح دندان بالام درآمد و الان 3تا دندون دارم 2 تا پایین یکی بالا

بعدا براتون عکس می گذارم. بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان عشق ماشین
13 تیر 90 17:50
ماشالا.زنده باشی ایشالا. راستی آقا هوراد. عکاست خیلی حرفه ایه. دستش درد نکنه.عکسا عالین.
مامان رهام خان
14 تیر 90 12:53
آفرين پسملي
مامان ماهان
15 تیر 90 17:10
آفرین جیگرررررررررررررررررررررر
نازنین نرگس نفس مامان
23 تیر 90 19:50
هوراد جون شما تو وب ما همراه هر روزه ما شدیلینکیاخه وبتون نازه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد