هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

من هورادم

صدای خنده آقا هوراد در انتهای 9 ماهگی

1390/4/10 11:09
نویسنده : مامان و بابا
1,321 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه مهربانهایی که به ما سر میزنند

ببخشید که چند روزه ما نیستیم یک کم گرفتار بودیم از دوستانی که احوال من را پرسیدند ممنونم ما خوبیم ممنون مهربانها.

این صدای خنده من است وقتی که با بابایی بازی می کنم آخه باباجون و من پایه ایم و حسابی با هم بازی می کنیم و حسابی خوش می گذرد و من می خندم جای همه نی نی ها خالی خیلی خوش می گذره.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم
10 تیر 90 11:54
سلام هوراد جونم قربونت برم با اون صدات ایشالا همیشه شاد باشی و خندون بوسسس
شکوفه گیلاس
10 تیر 90 13:06
سلام بهبه چه بچه تمیزی کیف کردم دست مامانی درد نکنه.:
مامان آنیسا
10 تیر 90 15:11
سلام به هوراد عزیزم ومامان گلش قربون اون صدای نازت بوووووووووس
مامان غزل
11 تیر 90 1:03
سلام به جوان مرد ومامان عزیزش خوبید؟ الهی خاله قلبون خنده هات بره اینقدر خوشمل میخندی. بخند که با صدای شما دنیا شاد میشه.
مامان ماهان
12 تیر 90 0:38
به به چقدر خوشگل میخنده
نازنین نرگس نفس مامان
23 تیر 90 19:51
همیشه خندون باشی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد