هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

من هورادم

پارک

1390/2/12 14:54
نویسنده : مامان و بابا
516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این هفته با مامان و بابا رفتم پارک اما آفتاب من را خیلی اذیت می کنه و من چشمهایم را نمی تونم باز کنم و همش اخم کرده بودم کلاه نقاب دار هم سرم بود کالسکه ام هم سایه بان داره ولی  باز نمی تونستم چشمم را باز کنم هوا خیلی خوب بود و همه داشتن قدم می زدند و بازی می کردند.

من هم وقتی بزرگتر شدم می روم با آنها بازی می کنم

 

پارک1

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پارک2

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پارک3

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پارک4

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان قندعسل
12 اردیبهشت 90 10:38
افرین قالبش خیلی قشنگ و رویاییههوراد جون همیشه به گردش
مامان ماهان
12 اردیبهشت 90 11:05
خوش گذشت هوراد جونم عزیزم صورتت و اینور میکردی ما هم شما رو ببینیم
مامان غزل
12 اردیبهشت 90 15:57
چه قالب وبت خوشمله خاله درضمن عکسات هم خیلی ناز شدن!!!!
مامان سیدابوالفضل
12 اردیبهشت 90 16:43
سلام گلپسر نازنینی داریدخدابراتون نگهش داره به ماهم سر بزنید خوشحال می شم.لینکتون می کنم شما هم لینکمون کنید.
مامانی کسرا
13 اردیبهشت 90 14:03
هوراد جون از مامانی بپرس چرا قایم شده؟
مامان یکتا
13 اردیبهشت 90 15:34
سلام خوش بگذره عزیز دلم از طرف من بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد