هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

من هورادم

من آمدم

1390/2/12 14:56
نویسنده : مامان و بابا
839 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوست جون ها من دوباره آمدم

راستش این چند وقت سر مامانم کمی شلوغ بود و من هم شبها نمی گذاشتم بخوابه به همین خاطر روزها نمی رسید بیاد و حرفهای من را بنویسه.

این روزها من کلی حرکات جدید می زنم همش دوست دارم دستم را بگیرن وایسم اگر هم کسی دستم را نگیره خودم دستم را می گیرم و می ایستم همش دارم تقلا می کنم و می چرخم همه چیز را توی دهنم می کنم عاشق کنترل تلویزیون و گوشی تلفن بی سیم و موبایل هستم .آگهی تبلیغاتی را دوست دارم و نگاه می کنم از سر و کله مامان بابام بالا می رم و خجالت می کشم ناز می کنم اعتراض های برنده ای هم دارم . وقتی هم مامان بابا از اتاق می رن بیرون گریه می کنم وقتی هم بر می گردند کلی ذوق می کنم .

این از ما

چندتا از جدیدترین عکسهام را می گذارم ببینید

 

راستی شما برس من را ندیدید

برس من کو

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

من و عروسکم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

قلت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان غزل
6 اردیبهشت 90 10:21
سلام مامان هوراد جون.خوبید عزیزم؟ هورادی خاله چه خوشتیپ شدی.یادم باشه یه اتو موی خوشگل برات هدیه بیارم.
سانیار
6 اردیبهشت 90 11:46
سلام هوراد جون عکسهات رو دیدم ماشاالله چقدر بزرگ شدی . من هم کلی عکس جدید گذاشتم که بری تو وبلاگم ببینی .
رعنا (مامان سیما)
7 اردیبهشت 90 9:40
سلام هوراد جونم آخ که چقدر خوشگل و بانمکی الهی که همیشه لبت خندون باشه دست مامان جونی هم درد نکنه از بابت این عکسای خوشگل بوووس
مامان ماهان
7 اردیبهشت 90 22:44
خیلی جیگری هوراد جون
مامان آنیسا
8 اردیبهشت 90 14:10
قربون اون چهره دوست داشتنی لبخند زیبات الهی همیشه لبت خدون باشه راستی ما برستو ندیدیم
rahim
8 اردیبهشت 90 18:26
سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به ما هم سر بزنی با تشکر
عسل مامان ابوالفظل
8 اردیبهشت 90 19:55
سلام . ممنون از کامنتت. هورادی چه خوشگله. مخصوصا اون موهای فشنش
نیما
9 اردیبهشت 90 8:53
وای این پسره چقدر خوشکل شده . عزیزم
مامانی کسرا
11 اردیبهشت 90 14:41
شمکو کبابم می خوری به وقتش!!! الان نمک بخور
مامان قندعسل
12 اردیبهشت 90 10:42
خاله به قربون موهای فشنت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد