هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

من هورادم

معضرت خواهی

1390/2/12 15:40
نویسنده : مامان و بابا
2,007 بازدید
اشتراک گذاری

از همه کسانی که به وبلاگ هوراد سر می زنند ممنونم اما مدتی است عکسها درست باز نمی شود که این مشکل مربوط است به سایتی که عکسها در آن آپلود شده است سایت آپلود را عوض کرده ام انشالله دیگر اتفاق نیافتد.

از اینکه بعضی از عکسها باز نمی شود معضرت می خواهم

با عشق به همه شما

                                                                                              مامان و هورادجان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آنیسا
12 اردیبهشت 90 20:21
سلام وبوسسسسسسس به هوراد عزیزم ومامان گلش من وآنیسا همیشه به یادتونیم ودوستون داریم
مامان آنیسا
12 اردیبهشت 90 20:23
سلام من وآنیسا همیشه به یادتونیم ودوستون داریم.بوسسسسسسس
رعنا (مامان سیما)
14 اردیبهشت 90 20:47
سلام عزیزم خاله قربون اون صدای خوشگلت بره هیف که خوب باز نمیشه دست مامان جونی هم درد نکنه
مریم
17 اردیبهشت 90 3:18
سلام عزیزم هوراد جون خوبه؟ من که نتونستم صداشو بشنوم... نمیدونم اشکال از کجا بود ولی عکسهاش خیلی ناز بودن... بوسسس
سوسن و یوسف
18 اردیبهشت 90 9:20
سلام. ما که عکسارو دیدیم و کلی هم کیف کردیم از این نی‌نی نازتون راستی اگه میخواین به این بابا مامان مشکوک کمک فکری کنید به ما هم سر بزنید!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد