هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

من هورادم

مچگیری

1390/1/17 13:01
نویسنده : مامان و بابا
811 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز ۲ تا عکس می خواهم نشونتون بدهم اولی بابا نبود و من می خواستم رانندگی کنم و برم مامان را برسونم که بابا سر رسید و مچ ما را گرفت.

عکس دوم : این عکس را عمه جان از من در حالی که به تفکر فرو رفته بودم گرفته نگاه کنید عمق تفکرات من را در چشمام می بینید .

از دست این بزرگترها همش دوربین دستشونه دنبال من راه میرن.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مونا (مامان النا )
17 فروردین 90 14:51
سلام عزیزم ممنونم که به من و النا سر زدی. عید تو هم مبارک عزیزم تو هم عکسای خوشگلی انداختی.معلومه سیزده به در کلی بهت خوش گذشته. بوسسسسسسس
مامان غزل
17 فروردین 90 14:56
سلام هوراد جوجو. قلبون اون اخمت.
مامان شیما وحدیث
18 فروردین 90 1:49
ماشالاه چه پسمل شیرینی .خاله قربون اون لپای خوشکلت بشه . هورا جان به دخملای منم سربزن
مامان آنیسا
18 فروردین 90 14:01
سلام عزیزم امیدوارم سال خوبی داشته باشی هوراد جون تو این عکس واقعا ناز شده بوووووووووووووس از طرف آنیسا
نسترن
23 فروردین 90 9:10
وای هوراد جون چه عکسایی خاله. قربونت بشم
مامان قندعسل
27 فروردین 90 13:39
سلام اهنگش خوبه فقط چرا قطع و وصل میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


امروز سایتی که موسیقی آپلود شده مشکل داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد