هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

من هورادم

دارم بزرگ میشم

1390/1/21 11:34
نویسنده : مامان و بابا
573 بازدید
اشتراک گذاری

من روز به روز دارم بزرگتر میشم و هر روز یک کار جدید می کنم که همه را خوشحال و متعجب می کنه وقتی مسافرت تایلند بودیم چرخیدن را یاد گرفتم مدتها بود می تونستم با کمک بشینم اما از عید تا حالا می تونم بدون کمک بشینم دیروز یک حرکت جدید زدم دستم را گرفتم به لبه وان حمام و بلند شدم ایستادم خیلی کیف داد و کلی خندیدم ولی چون لیز بود و من هنوز تعادل ندارم لنگر دادم و مامان من را گرفت .

هنوز حرف نمی زنم اما انواع صدا ها را در می آورم و همه را سرگرم می کنم از دیروز هم با لبهام و زبونم صداهای جدید در می آورم و خلاصه برای خودم مردی شدم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سارا
21 فروردین 90 13:04
مرسی عزیزم که به وب ما سر زدید. من مامان تارا هستم.
مامان غزل
21 فروردین 90 14:05
گل پسر خودت هم خیییلییییی ناز وخوشمله ممنون که بهمون سرزدی راستی با اجازتون من شما رو به لینک دوستان اضافه کردم اگه دوست داشتید شما هم مارو لینک کنید
ستایش
21 فروردین 90 16:01
سلام دوست مهربونم . دست گلت درد نکنه که برام پیغام گذاشتی هوراد جان . دست مامان جانت هم درد نکنه چه پسر خوشگلی خدا حفظش کنه . بوس
نسترن
22 فروردین 90 10:12
سلام پسر گل. چه اسم قشنگی.اصیل اصیله
مامان ماهان
22 فروردین 90 14:29
ای جان
عمو هومن
23 فروردین 90 10:44
سلام هورادی سال نو مبارک .فکر کنم دیگه انقدر بزرگ و مرد شدی که یه راز درباره مامانت رو بهت بگم ... میدونی مامانت خیلی زرنگه البته از اون زرنگای خوب و مثبت (معنی زرنگ و مثبت رو هم از خودش بپرس ) میدونی چرا؟چون من فکر کنم با یه تیر دوتا نشونه می زنه .هم خاطرات تورو می نویسه هم با کودک درون خودش بازی می کنه .خلاصه من گفته باشم مامانت دو تابچه داره .یکیش هوراده یکیش هم شراگین کوچولوی خودشه.دیگه خود دانی
مامان قندعسل
23 فروردین 90 17:09
سلام ...هوراد جونم خیلی بلا شدی ها.....منم چند وقته میتونم تنهایی بشنیم ...به امید اینکه بتونیم به زودی راه بیفتیم
مامان غزل کوچولو
25 فروردین 90 20:02
هزاران افرین به هوراد. راستی هوراد جونم بهت گفته بودم من عاشق اسمتم.
مریم
27 فروردین 90 1:09
سلام هوراد جونم خوبی گلم اینقدر از خودت و شیرین کاریهات تعریف نکن چشم میخوری ها مواظب خودت باش بوسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد