هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

من هورادم

سیزده به در

1390/1/16 19:31
نویسنده : مامان و بابا
524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان و مهربانانی که به وبلاگ من سر می زنند.

یک روز صبح زودتر از همیشه مامان بابا من را بیدار کردند و لباس پوشیدیم و سوار ماشین شدیم بعد رفتیم یک جایی که کنار رودخانه بود و کلی درخت داشت تازه فهمیدم که آمدیم پیک نیک اما بهش می گفتند ۱۳ به در خلاصه مامان سبزه عید را هم آورده بود که با بابا آن را به رودخانه دادند منهم دست کردم توش و حسابی کندمش و بهمش ریختم بهم گفتندعلف گره بزنم من که نفهمیدم گره چیه ولی حسابی به همش ریختم هوا خیلی خوب بود و من انجا کلی آنجا با مامان جون بابا جون و عمه و عمو ودختر دایی دنیا بازی کردم تازه یکی از فامیل های دیگه هم آمده بودند که ۲تا دختر داشتند و با من بازی می کردند . خلاصه خیلی خوش گذشت جای همه خالی .

 

این هم عکسهای ۱۳ به در من:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
17 فروردین 90 22:28
زبونش و ببین ای خدا
مامان قندعسل
27 فروردین 90 13:41
سلام هوراد جون چرا عکسات باز نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عزیزم دلم میخواد عکسای خوشملتو ببینم


امروز سایتی که عکسها آپلود شده مشکل داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد