هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

من هورادم

چالشهای 2 سالگی

1391/8/9 10:43
نویسنده : مامان و بابا
1,265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

من یک مدت نبودم اما الان که برگشتم جریانات این مدت رابراتون تعریف می کنم.

این دو سالگی هم عجب دردسری شده برای ما یک جشن گرفتیم و کلی ذوق کردیم اما بعدش شیر را از من گرفتند . از 2 روز بعد دیگه توی اتاقم تنها می خوابم . یعنی قبلا من پیش مامان بابا می خوابیدم وقتی خوابم می برد مامان من را بغل می کرد و می گذاشت توی تختم یا پیشم میماند تا خوابم ببره اما از دو روز بعد از تولد من را می گذارد توی تخت با من حرف میزنه و لالایی می گه بعضی شبها هم کتاب می خوانیم بعد پتو را می کشه رویم شب بخیر می گه. چراغها را خاموش می کنه و می ره می خوابه من هم توی تختم خرسی را می گیرم توی بغلم و آنقدر می خندم و بازی می کنم تا خوابم ببره . نمی دونم دیگه این دوسالگی چه چالش دیگه ای داره شما می دانید؟

خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان هوراد
16 آبان 91 15:01
سلام به پسر خوشگل و مامان مهربون. اول اينكه هورادم يه عروسك داره درست مثل عروسك شما همونكه بغل كريدي و خوابيدي دوم اينكه مامان خانمي منم ميخوام هورادو از شير بگيرم چكار كنم بهتره؟ در ضمن مي خواستم ببينم شما براي جمع نشدن شير توي سينه دارو هم خوردين ممنونم روي ماه هورادو مي بوسم


من خیلی آرام آرام این کار را کردم از 3 ماه پیش دفعات شیردادن را کم کردم این طوری هم هوراد اذیت نشد هم شیرم به تدریج کم شد . نه گلم من دارو نخوردم
مامان ماهان
20 آبان 91 18:04
سلام گلم آفرین به پسر ناز ما حسابی بزرگ شده هااااااااااااااا آفرین که دیگه ممه نمیخوری هورررررررررررررررا خیلی ناز خوابیدی عزیزممممممممممممممممممممم
مریم مامان باران
1 آذر 91 17:03
وای خاله پس چرا مراحل سختی رو به سرانجام رسوندین....ما که هنوز سه تایی میخوابیم و جرات جدایی نداریم.... الهی خوابیدنشو ببین آخه مثل فرشته ها بیهوش شده....خرسشو ببین.
مامان نوژا
16 آذر 91 18:06
وای چه خوبه که دیگه جدا میخوابه
ثمین
30 آذر 91 15:01
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
مامانی کسرا
4 دی 91 15:37
خوب بخوابی عزیزم
نگین مامان رادین
8 دی 91 1:27
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*...........
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد