هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

من هورادم

من توی تَرکَم

1391/7/11 9:41
نویسنده : مامان و بابا
1,677 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

راستش هفته پیش یک سفر کوتاه داشتم به شیراز رفته بودم مامانی و بابایی را ببینم که جای همگی خالی و مثل همیشه خیلی خوش گذشت ولی تفاوتش با دفعات دیگر در این بود که من دیگه مَمه نمی خورم مامان میگن من بزرگ شدم  و دیگه نباید شیر مادر بخورم و الان من حدود 12 روزه که دیگه شیر مادر نمی خورم .

و به قول دایی جون : هوراد توی تَرکه

من توی باغچه مامانی بابایی یک هندوانه داشتم که آن را خیلی دوست داشتم بهش آب می دادم بقلش می کردم و حتی می بوسیدمش بعد خودم کندمش  و خوردمش خلاصه خیلی چسبید .

چندتا از عکسهای شیرازم را براتون می گذارم تا ببینید.

شیراز

شیراز

من و هندونم

من و هندونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

عاشق باران
13 مهر 91 22:40
عجب هندونه ای عمل آوردی هوراد خان نوش جان...
ثمین
16 مهر 91 11:28
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
رعنا(مامان سیما سادات)
17 مهر 91 7:33
سلام هوراد جون همیشه به سفر امیدوارم که خوش گذشته باشه.راستی هندونه هم نوش جونت
راضیه مامان محیا جون
20 مهر 91 14:29
نوش جان هوراد جون حالا هندونه قرمز و شیرین بود راستی اذیت نکرد که از شیر گرفتینش؟


مثل همه بچه ها روزهای اول بهانه می گرفت اما خدا راشکر اذیت نه هنوز هم گاهی اوقات می شینه توی بقلم دکمه های لباسمرا باز میکنه و می گه مامان می می منه
مامان نسترن
21 مهر 91 18:33
آفرین گل پسر. دیگه آقا شدی عزیزم
پيوند
24 مهر 91 15:01
از سايتتون ديدن كردم خيلي خيلي عكسهاتون قشنگ بود . هوراد جان ماشاالله خيلي خوشگل شدي .
مریم مامان باران
30 مهر 91 1:13
عزیزم پس تو هم بلاخره ترک کردی و بزرگ شدی. هندونتم خاله عجب رسیده به نظر میومد دلمون اب افتاد نصفه شبی ها..... بزرگ شدنت مبارک مرد کوچولو.ببوسش شری جون.
مامان غزل
5 آبان 91 16:26
salam khale jo0n bah bah che agha shodi delam koli vase so0rate mahet tang shode bo0da salam b mamani agha ho0rad gol mi30 k in modatt behemo0n sar zadid b khoda inghade ba in 2 ta vo0roojak sargarm shodam k vaght nadaram saramo bkharooam ishalla az in b bad 2bare miam sar mizanam bazam mr30 2seto0n daram
مامان نوژا
9 آبان 91 8:15
دستت درد نکنه عجب هندونه اییه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد