هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

من هورادم

تولد 2 سالگی

1391/6/15 15:21
نویسنده : مامان و بابا
1,596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانهایی که به من سر می زنند.

راستش امسال تولدم با پارسال کلی فرق داشت اول اینکه من کلی بزرگ شدم و معنای تولد را می فهمم و می دونم شمع و کیک و کادو چیه . دوم اینکه امسال علاوه بر مامان بابا و عمه و عمو و مامان جون و بابا جون ، دایی وحید و زن دایی و شمیم جان هم از کرمان آمده بودند و مامان جان و بابا جان شیرازیم هم از شیراز آمده بودند همه کلی زحمت کشیده بودند و من کلی هدیه های خوب گیرم آمد دست همه درد نکنه واقعا زحمت کشیده بودند من هم حسابی بادکنک بازی کردم و ذوق کردم تمام کادو ها را خودم باز کردم و دست زدم و همه را بوسیدم خلاصه جای همگی خالی کلی بهم خوش گذشت تازه شمعهایم را هم خودم فوت کردم و کیکم را بریدم .

من خوشتیپ در شب تولد

من و دختر دایی شمیم

کیک تولد

فوت کردن شمعها با ذوق

تولدمه

بادکنک بازی

بادکنک بازی

لذت باز کردن کادو

لذت باز کردن کادو

کادو کیف داره

لذت باز کردن کادو

خسته شدم از بس کادو باز کردم

شام تولد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

باران دختر آسمانی
16 شهریور 91 12:11
ماشالله چه گل پسری چه ماهه نازشو بخورم
عاشق باران
16 شهریور 91 14:21
تولدت مبارک هوراد جان چه بزرگ شدی ماشالله
خاله جون
16 شهریور 91 15:02
تولد دومین سالگردت مبااااااااااااااااااارک عزیییییییییییییزم
مامان رادمان
16 شهریور 91 16:18
تولد اقا هوردا عزیز هم مبارک باشه .راستی سفر بخیر چه جای باصفایی .
مامان فاطمه
16 شهریور 91 17:04
سلام مبارک باشه تولد دوسالگی شازده کوچولو امیدوارم که 100 ساله شه گلم شما با تجربه ترید کارهایی که فاطمه انجام میده خوبه ؟ نسبت به سنش جلوه یا نه؟ممنون
مامان آبتین
16 شهریور 91 19:11
همه جمع شده ان دور تو امشب گل بوسه میدن که بچینی در جشن تولدت عزیزم همه انگشترن تو نگینی ! تولدت مبارک !
❤مامان رامیلا کوچولو❤
17 شهریور 91 0:07
سلام گلم مرسی که به ما سر زدید . تولدت مبارک باشه عزیزم به به چه کیک قشنگ، خوش به حالت چقدر کادو، مبارکت باشه عزیزم .
زهره مامان آریان
17 شهریور 91 1:50
مبارکت باشه عزیزم
مامان مهسا
17 شهریور 91 10:12
سلام تولدت مبارک. صد سال به این سالها. خوش به حالت چه جای با صفایی رو هم تجربه کردی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 شهریور 91 8:44
تولدت مبارک خاله جون. انشالله 120 ساله شی. ممنون که به ما سر زدید.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 شهریور 91 11:32
سلام عزیزم ممنون که به ماسرزدین مامانی جون ولطف داشتین به آرمیتاجون ماشاله چه پسرخوش تیپی ۲۰۰ ساله بشی آقای گل درکناربابایی ومامانیه مهربونت تولدت مبارک
مامان يزدان
19 شهریور 91 11:56
تولدت مبارك عزيزم. ممنون كه از ما سر زدي.
هوراد و ماماني
19 شهریور 91 12:17
سلام عزيزم تولدت مبارك ببخشيد كه دير ميگم راستش مدتي بود به وبلاگت سر نزده بودم دست ماماني درد نكنه كه اين عكساي خوشگلو از شما گذاشته . راستش ماماني فكر كنم هورادا رو خدا خيلي دوست داره ايشالله در پناه خدا سلامت و خوشبخت باشن هوراد و ماماني
مامان آیدین
19 شهریور 91 15:59
سلام عزیزم تبریک میگم ایشالا تولد 120 سالگیت حسابی خوش گذشته گلم چه کلاه تولد خوشگلی عزیزمچه آقای شیرینی حتی شیرین تر از کیک تولد
مامان نوژا
20 شهریور 91 9:28
تولدت مبارک گل پسر.ایشالا 120 ساله بشی
رعنا(مامان سیما سادات)
21 شهریور 91 8:20
تولدت مبارک هوراد انشاللا تولد 120سالگیت این هم یک سبد گل برای هوراد خان گل
عمو حسام
26 شهریور 91 11:36
آهای ژیگول خان عمو فدات شه بیام خونه می خورمت خوشمزه.


ممنون عموجون


مامان نسترن
30 شهریور 91 10:10
تولدت مبارک عزیزم. چه کیک خوشگلی
مامان محمدجان
3 مهر 91 23:06
تولدت مبارک نفس طلا چه عکسایی انداختی مامانی خورددددددددددددن داره
لبخند خدا
4 مهر 91 13:15
سلام تولد هوراد عزیزمون مبارک! معلومه که حسابی خوش گذرونده! راستی در مورد غیبتمون پرسیده بودین: فعلا که منتظریم خدا یه نی‌نی هم قسمت ما کنه تا انگیزه‌ای واسه آپ وبمون داشته باشیم. ممنون از پیگیرتون
راضیه مامان محیا جون
8 مهر 91 22:47
هزار ماشاالله چه تیکه ای شدی عزیزم دیگه برای خودت مردی شدی انشاالله تولد 100 سالگیت گل پسملی
مامانی کسرا
4 دی 91 15:37
تولدت مبارک عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد