هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

من هورادم

بسیار سفر باید

1389/12/22 16:28
نویسنده : مامان و بابا
588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

مامان جونم میگه بسیار سفر باید تا ....

فکر کنم من هم حسابی پختم که بهم اینو می گن توی مسافرت یادگرفتم بچرخم و توی دشک خودم مثل عقربه ساعت تکان بخورم تازه کلی هم این روزها آواز می خوانم و صحبت های طولانی می کنم توی مسافرت هم با کلی آدم جدید آشنا شدم یک سری کار جدید هم کردم .

مثلا توی بقل مامانم نشسته بودم از نی مامانم نوشابه خوردم که مامان صداش درآمد اخه زیر ۱ سال نباید کسی نوشابه بخوره ، یک بار هم آب نارنگی خوردم .

یک بار هم یواشکی به طرف شکر حمله کردم و از ترس مامان تا توی چشمم شکر رفت ولی خوشمزه بود و کلی خندیدم هر چند که مامان ناراحت شد .

خلاصه من حسابی پختم و تجربه کسب کردم.

من و دوست ژاپنیم

 

من و دوست تایلندیم

 

من و دست ژاپنبم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد