هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

من هورادم

کارت سوخت

1390/7/6 7:39
نویسنده : مامان و بابا
1,502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

چند روز پیش من از خواب که بلند شدم رفتم سر کیف مامانم آخه من بازی با کیف مامان را خیلی دوست دارم چون همیشه چیزهای مختلفی در آن پیدا می شه خلاصه رفتم سر کیف مامان و مدارک ماشین را برداشتم داشتم بازی می کردم که مامانی آمد و مدارک را از من گرفت بعد از صبحانه مامان رفت مدارک را چک کرد و متوجه شد کارت سوخت نیست این اتفاق ساعت 9 صبح افتاد آن روز تا ساعت 5/4 بعد از ظهر مامانی داشت دنبال کارت سوخت می گشت تمام خانه را گشت و پیدا نکرد خیلی کلافه شده بود دید من دارم با سی دی های بابا بازی می کنم آمد از من بگیره دید کارت سوخت توی کشوی سی دی ها زیر میز تلویزیون است آخه من سی دی هم خیلی دوست دارم و با آنها بازی می کنم و تمام سی دی های خانه را خراب می کنم البته من که بازی می کنم مامان می گه خراب می کنی .

 کارت سوخت

 

کارت سوخت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهره مامان هدا
8 مهر 90 19:52
شری جون میدونی که خیلی دوست دارم و بچه عزیزت راهم دوست دارم امیدوارم سالها درکنار عزیزانت بخوشی زندگی کنی وبدان که حالا اوله شیطنتهاشه خدا انرزی مضاغفت بدهد عزیزم


ممنون زهره جون من هم شما را خیلی دوست دارم ممنون که به وبلاگ پسرم سر می زنید
مامان محمدجان
12 مهر 90 12:51
سلام نفس خاله خوبی؟فدای اون شیطنتات که مثه خودت شیرینهههههههههههه
مامان غزل
15 مهر 90 9:52
سلام عزیزم ممنون مامان هوراد جونم. وای خدا هوراد خاله چقدر ماه شدی عزیزم ماشاالله روز به روز خوشملتر میشیها.الهی من قربونت شیطونیهات برم که از الان به فکر کارت سوختی
مامان معین
17 مهر 90 10:46
سلام عزیزم , روز ولادت امام رضا و روز کودک رو بهت تبریک میگم , دوستت دارم و به شیطونی هات ادامه بده
نگين
17 مهر 90 10:52
سلام فرخنده ميلاد باسعادت هشتمين ستاره آسمان امامت و ولايت امام مهرباني حضرت رضا عليه السلام رو به شما و خونواده محترمتون تبريك ميگم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد