هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

من هورادم

جاده چالوسی متفاوت

1390/7/3 7:11
نویسنده : مامان و بابا
1,331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

مدتی است من نیستم آن هم دلیلش این است که دیگه راه افتادم و دنیای جدیدی بر روی من باز شده همش در حال سرک کشیدن به جاهای مختلف خانه هستم مرد هم که هستم ،قلدر ، هر کس اعتراض می کنه که هوراد نکن یا دست نزن حسابی شلوغ می کنم از صبح که بلند میشم یک لحظه هم نمی شینم و همش دارم دور خانه راه می روم جمعه این هفته با چندتا از عموها و خاله ها رفتیم جاده چالوس جای شما خالی هوا عالی بود و روز قشنگی بود خانواده ها آمده بودند روزهای آخر تعطیلات را کنار هم باشند ولی برای من این دفعه متفاوت بود چون من خودم راه می رفتم و از تخت پایین می آمدم و راه می رفتادم تازه با چندتا نی نی هم دوست شدم و هر از چند گاهی بلند می شدم و می رفتم پیششان خلاصه من دیگه مستقل شدم . چندتا عکس براتون می گذارم . شاد باشید.

 

جاده چالوس1

جاده چالوس2

جاده چالوس

جاده چالوس

جاده چالوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی کسرا
10 مهر 90 18:05
تو هم شادباشی وروجک
مامان ماهان
17 مهر 90 16:17
همیشه به گردش عزیزم به به حسابی از هوای خوب لذت بردین چه عکسای خوشگلی من از دیدن عکسات کلی ذوق میکنم همیشه خووووووووووووووش باشین برای هوراد جووووون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد