هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

من هورادم

پازل

1390/5/20 8:34
نویسنده : مامان و بابا
844 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

امروز می خواستم دعوتتون کنم که بیایید با هم پازل حل کنیم شما از لینک زیر می تونید وارد سایت پازل بشید و پازل مورد علاقه خود را حل کنید حتی می تونید عکس نی نی خود را آپلود کنید و پازلش را حل کنید یا در وبلاگتون بگذارید حتی می توانید تعداد قطعات پازل را انتخاب کنید مامانی عکس من را پازل کرده با کلیک بر روی آن می تونید پازل من را حل کنید. البته امیدوارم با این سرعت اینترنت موجود پازل من باز بشه

لینک سایت:

My Puzzles Jigsaw Puzzle Gallery - JigZone.com

 

پازل عکس من :

Click to Mix and Solve

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان
20 مرداد 90 9:02
چه پازل خوشگلی مامانی دستت درد نکنه
مامان سارا
20 مرداد 90 9:53
سلام. خيلي كار جالبي بود. وبلاگتون هم بسيار زيباست. با اجازه اگر بتونم عكس سارا رو هم درست مي كنم و تو وبش ميذارم البته اگه موفق بشم
مامان سارا
20 مرداد 90 10:03
فكر كنم من بلد نيستم چون يه كم تلاش كردم ولي نمي دونم بايد چي كار كنم. اگه ممكنه بهم كمك كنيد كه من هم بتونم عكس سارا رو پازل كنم. تشكر مي كنم
مامان علي
20 مرداد 90 11:38
كار قشنگي كرديد.از آدرس هم ممنون
مامان روژین
22 مرداد 90 15:23
سلام هوراد 5 دندونی ناز . پازل عکست هم خیلی خوب شده . مرسی از مامانی بابت لینک سایت پازل.
خاله جون
24 مرداد 90 2:47
فدات عزیزم آفرین به مامان از این کار خیییییلی خوشم اومد
مامان مهبد
26 شهریور 90 12:55
سلام عسلم هوراد جون . پازلت خیلی قشنگ بود . مامانی رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد