هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

من هورادم

تولد بابایی و دوست جدید

1390/2/27 8:53
نویسنده : مامان و بابا
731 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

یکشنبه تولد بابایی بود مامان جون و بابا جون ، عمه ، عمو و عمو سامان و خاله آزاده و پسرشان آمدند خانه ما همه گل و کادو آورده بودند جای همگی خالی به من که خیلی خوش گذشت دست همه درد نکنه خیلی زحمت کشیده بودند من هم شاد و سرحال ، کیف می کردم آخه یک دوست جدید پیدا کردم به اسم آقا رادین پسر خیلی مهربانی بود همش می گفت بلند صدا ندهید هوراد اذیت      می شه خلاصه ما رفیق شدیم و خیلی هم هوای هم را داریم من که خیلی دوستش دارم.

شب وقتی خواستیم بخوابیم من صورت بابایی را بین دستای کوچولوم گرفتم و صورتش را بوسیدم آخه تولدش بود من هم باید بوسش می کردم بابایی خیلی خوشحال شد و کلی ذوق کرد  .

چندتا ازعکسهای خودم و آقارادین دوست خوبم را برایتان می گذارم تاببینید.

  

این هم عکس من و کیک تولد بابایی

تولد

  

عکس من با دوستم آقا رادین

دوستم رادین

   

دوستم رادین2

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان
27 اردیبهشت 90 9:58
چه پسرای نازی بوسسسسسسسسس
پیوند
27 اردیبهشت 90 10:54
سلام مامان هوراد ببخشید که یک مدتی هست که نتونستم برات پیغام بگذارم . چون یک هفته شمال بودم و اینکه مشکل اینترنت هم داشتم . اما به هوراد سرزدم و اینکه پیغام نگذاشتم یک کم کم لطفی کردم . ببخشید . ماشاالله هوراد عزیزم بزرگ شده و کم کم داره حرف می زنه . هوراد حدوداً یک هفته از سانیار بزرگتره و من الآن خیلی منتظرم ببینم سانیار حرف می زنه یا دیرتر می خواد زبون وا کنه . به هر حال بهت تبریک می گم . راستی یک سری مطلب جدید روی سایت گذاشتم که فکر می کنم به دردت بخوره . منتظرتم .
مامان ماني
28 اردیبهشت 90 13:03
مباركه ............................ شاد و تندرست و 120 ساله شين ...........
مامان سید ابوالفضل
29 اردیبهشت 90 13:24
عزیزم چه پسملای خوشگلی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد