هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

من هورادم

تولد بابایی اولین کلمه بابا

1390/2/25 7:04
نویسنده : مامان و بابا
623 بازدید
اشتراک گذاری

سلام                           

امروز تولد بابایی است  و من خیلی خوشحالم  با مامان رفتم و برای بابایی کادو تولد خریدم  و می خواهم یک عالمه بوسش کنم و بهش بگم بابایی خیلی دوستت دارم

بابا جون من شما را خیلی دوست دارم این را از اینکه وقتی        می بینمتون می خندم و می خواهم بغلتون کنم و وقتی میری گریه می کنم باید بفهمی درست است که من هنوز کوچولو هستم و نمی تونم حرف بزنم اما بدونید که شما قهرمان منی و من عاشقتونم به خاطر همین دیشب برای اولین بار گفتم بابا و این کلمه را 100 باری گفتم البته کمی لهجه دارم اما درست می شه

بابا جون تولدت مبارک انشالله 120 ساله بشی

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان غزل
25 اردیبهشت 90 7:04
سلام عزیز خاله ومامان جوان مرد خوبید؟ تولد بابایی گلت مبارک.قربونت برم که 100 بار گفتی بابا با اون لهجت.دوست دارم جوان مرد نیک. ایشاالله بابات 120 سالشه بشه عزیزم اینم بوس هوراد جونم
مامانی کسرا
25 اردیبهشت 90 8:45
قدیمیا می گن اگه بچه اولین حرفی که می زنه بابا باشه بچه بعدی پسرررررررررررررررررررر میشه اگه بگه ده ده دختررررررررررر هوراد جون داداشی رو از طرف من ببوسسسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
25 اردیبهشت 90 10:12
آرام بخوان چون آهسته نوشتم،ازدل بخوان چون بادل نوشتم تولد همسرت مبارک راستی بالای وبلاگ هوراد جون نوشته تو دل مامانشه فکر میکنم اشتباه نوشته
مامان ماني
26 اردیبهشت 90 12:30
تولد تولد تولد بابايي مبارك انشاء ا... 120 ساله بشه بابايي .........
fasan
29 اردیبهشت 90 22:05
سلام بد نیست یه سری هم به ما بزنید up too web http://ehsan418.mihanblog.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد