هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

من هورادم

دندان ششم

1390/6/5 23:10
نویسنده : مامان و بابا
1,341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

دندان ششم من در یک سالگی در آمد الان که دیگه بزرگ شدم خیلی کارها را می تونم انجام بدهم مثلا تعادلم در راه رفتن بهتر شده خودم ذوق راه رفتن دارم و سعی می کنم دستم را به جایی نگیرم 8 قدم می تونم راه بروم و هر چیزی را بر می دارم می تونم بگذارم سر جایش البته بعضی وقتها جایش اشتباه می شه مثلا قاشقم را از ظرفشویی بر داشتم گذاشتم توی ماشین لباسشویی و اسباب بازیهام را می گذارم توی کشوهای آشپزخانه و ...

خیلی هم زورم زیاده وقتی نمی خواهم کاری را انجام بدهم هیچ کس نمی تونه من را مجبور کنه که انجام بدهم یک دندان هم که بهم اضافه شده و خلاصه ما این ایم .چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آنیسا
6 شهریور 90 5:30
قربون این گل پسر نازو خوش تیپ قهرمان شدی عزیزم
هوراد
7 شهریور 90 9:36
مرسي كه پيش ما اومدين به به چه پسر قويي آفرين به اين پسر خوشگل كه كاراشو خودش انجام ميده‘ خيلي خوشحال شدم كه ديدم هوراد جان هم مثل هوراد ما لحظه اذان متولد شده ايشاءالله خدا در پناه خودش حفظشون كنه
مامان غزل
7 شهریور 90 9:45
سلام به هورادو مامان گلش وای خدا این هوراد خان چه ناناس شده.اخه پسمل خوشمل جای قاشق توی ماشین لباسشوییه؟؟؟؟ الهی قربونت برم که انقد نازی. مامان هورادی شرمنده عزیزم دیر سر میزنم.خیلی دوستون دارم.بوس بوس.
مامان ماهان
7 شهریور 90 10:02
مامان قندعسل
7 شهریور 90 18:49
عزیزممممممممممم افرین میتونی 8 قدم برداریماشالله خیلی زرنگی هوراد جون
نی نا
11 شهریور 90 3:02
ماشالله به آقا هوراد ما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد