هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

من هورادم

دارم سعی می کنم راه بروم

1390/5/25 8:46
نویسنده : مامان و بابا
1,250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها Sun 

این روزها من حسابی می تونم بایستم و تعادلم را حفظ کنم می روم سر تمام کشوهای خانه آشپزخانه، دراور و .. خلاصه هر چی کشو توی خانه  هست و تمام محتویات آنها را می ریزم بیرون خیلی هم با سرعت این کار را انجام می دهم تا مامان بابا بخواهند بفهمند من چکار می کنم کل کشو کف زمینه تا حالا چند دفعه هم دستم در کشو گیر کرده ولی من باز هم تکرار می کنم .

من توپ بازی را خیلی دوست دارم و چندتا هم توپ دارم که بازی می کنم من خیلی دوست دارم به توپ لگد بزنم و دنبالش بروم دیشب در یک اقدام ناگهانی من به دنبال توپ چند قدم برداشتم حدودا 6 تا ولی بعد ترسیدم و نشستم خلاصه دارم تمرین می کنم بتونم راه بروم.

  شکلک های مژی جووووون

راستی من موسیقی را خیلی دوست دارم و هر وقت یک موزیک شاد می شنوم می ایستم و با موسیقی می رقصم خلاصه یک قر کوچولو  می دهم . باز هم از گل کاریهایم براتون می نویسم .

animated gifs

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهار(مامانی شهراد)
25 مرداد 90 9:26
سلام نازنينم چقدر تو ماهي پيش منم بيا و با پسرم دوست شو منتظرتم گلم
خاله جون
25 مرداد 90 17:01
عزیییییییییییییزم چه دردی داره دست وقتی به کشو گیر کنه نااااااااااازی
مامان ثنا خانمی
26 مرداد 90 10:50
آفرین به این پسمل شیطون خدا حفظش کنه
مامان آنیسا
27 مرداد 90 0:02
آفرین به عزیز خاله انشاا...120سال بااین پاهای خوشگلت راه بری
مامان ماهان
27 مرداد 90 0:35
الهی قربونش برم که میخواد راه بره عزیزم مثل کوه قدمهایی استوار و محکم بردار
مريم مامان درسا
29 مرداد 90 1:50
آفرين هوراد جونم برو ،برو تو ميتوني قربونت برم يه اسفند براي خودت دود كن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد