هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

من هورادم

مامان صدیقه آمده

1390/4/19 12:15
نویسنده : مامان و بابا
1,299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

من پنج شنبه صبح من و بابا و مامان با هم صبح زود رفتیم فرودگاه من تمام طول راه را خوابیدم وقتی رسیدیم بیدار شدم مامان صدیقه به یک مسافرت طولانی رفته بود و 7 ماهه که ما را ندیده بود همه ما خیلی دلمان  برایش تنگ شده بود وقتی آمد مامان و بابا خیلی ذوق کردند مامان صدیقه هم خیلی خوشحال بود و گریه می کرد وقتی خواست من را در آغوش بگیره من نرفتم و به مامانم چسبیدم که خیلی دل مامان صدیق گرفت و گریه کرد خلاصه بابا بهش دلداری داد و همه آمدیم خانه مامان صدیقه برایم یک عالمه چیزهای خوشکل آورده و کلی هم با من بازی کرد به طوری که همان روز اول  باهش دوست شدم و وقتی می رفت دنبالش می گشتم و گریه می کردم مامان صدیقه جمعه رفت شیراز من و مامانم هم بلیط گرفتیم و قراره 4شنبه برویم شیراز آنجا فامیلهای مامانم را می بینیم و من با همه آشنا می شوم آخه خیلی وقته ما شیراز نرفتیم خلاصه جای همگی خالی نمی دونم چقدر می مانم ولی حتما اتفاقات را همراه با عکس توی وبلاگم می گذارم الان دارم چمدانم را می بندم.

روزهای تابستانی شادی داشته باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ماهان
20 تیر 90 9:40
الهی به سلامتی برین و برگردین خووووووووووووش بگذرررررررررررررررررررره
wahid
20 تیر 90 23:10
خوشگله پسر خوش باشی سلام ما را هم برسون. پیش ما هم بیای بد نیست خوشحال میشیم
مریم مامان درسا
22 تیر 90 2:58
سلام عزیزم ایشالا بهت خوش بگذره ، یه عالمه عکس برای ما بذاری... بوسسسس
مامان قندعسل
22 تیر 90 20:52
خوش بگذره قندعسلم
مامان ستاره
23 تیر 90 11:32
واییی شری جون چشمت روشن . خوش بگذره
نازنین نرگس نفس مامان
23 تیر 90 19:46
خوش اومده گلم به شما و مامان صدیق توی شیراز خوش بگذره
نازنین نرگس نفس مامان
23 تیر 90 19:47
من بدو بیاقربون مرواریدات
نازنین نرگس نفس مامان
23 تیر 90 19:48
خوش اومده مامان صدیق توی شیراز به هر دو تاتون خوش بگذره
مامان آریان
24 تیر 90 2:22
خوش بگذره. مواظب خودتون باشید.
مامان ماهان
24 تیر 90 20:06
سلام هنوز نیومدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سید ابوایفضل
26 تیر 90 3:10
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه . . . عید شما مباااااااارک
مریم مامان درسا
29 تیر 90 3:26
سلام هوراد جونم کجاییییییییییییییییی؟دلمون برات تنگ شده ... زود بیاااااااااااااااا بوسسسسسسس
مامان تارا - سارا
29 تیر 90 7:58
سلام مامان گل یه مسابقه تو قسمت دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ هست بنام نی نیه شگفت انگیز که تارا و دوستاش شرکت کردن و رای گیری آغاز شده اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید.از طریق تلگراف کد به مدیریت. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-99-20 ممنون ضمنا فقط تا فردا فرصت رای دادن هست- شما جزو دوستان لینک شده من هستید.
مامانی کسرا
31 تیر 90 17:50
به سلامتی
مامانی کسرا
2 مرداد 90 10:36
به سلامتی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد