هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

من هورادم

خوراکیهای خوشمزه

1390/3/18 8:59
نویسنده : مامان و بابا
956 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

امروز در مورد دو تا خوراکی جدید می خواهم با شما صحبت کنم

1- کله پاچه:   

امروز ما خانه باباجون اینها بودیم خاله زهره و عمو حسین هم آمده بودند آنجا خیلی خوب بود جای همه خالی نهار کله پاچه بود مامانی هم یک کم از گوشت نرمش را با کمی از آبش به من داد خوشمزه بود دوست داشتم اما هر کاری کردم مامان بیشتر بهم نداد و به جاش سوپ ماهیچه خوردم خودمونیم این بزرگترها هم عجب چیزهایی می خورن.

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

2- انگشت پا:

بعض از روزها وقتی کسی حواسش به من نیست من انگشت شصت پام را می خورم که اتفاقا خوشمزه است . ولی هر کس میاد پام را از دهنم در میاره ، نمی دونم چرا ولی همه این کار را می کنند . من از اینجا از طرف همه نی نی ها اعلام می کنم : مامان ها ، بابا ها و بزرگترها انگشت پا خوردنی است می گید نه از نینیتون بپرسید .

مامان مرتب می خواهد از انگشت پا خوردن من عکس بگیره من نمی گذارم من دست کسی سند نمی دهم چی فکر کردید ما اینیم دیگه حالا چندتا عکس از انگشت خوردن من و تلاشهای مامان را می گذارم تا ببینید.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 انگشت پا1

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 انگشت پا2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان قندعسل
18 خرداد 90 17:54
وااااااای هورادجون منم کله پاچه خیلی دوست دارم دهنم اب افتاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد