هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

من هورادم

اولین سفر شمال اولین دوست

1390/2/23 13:17
نویسنده : مامان و بابا
937 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه مهربانها

هفته گذشته با مامان و بابا و دوستای بابا و خانواده هایشان رفتیم شمال هوا خیلی خوب بود و مناظر عالی بود ما از جاده چالوس به کلار دشت رفتیم بعد هم به جنگل ، کوه و دریا رفتیم و خیلی خوب بود و خوش گذشت.

عموها و خاله های خوب و مهربانی با ما بودند عمو علی  و همسر نازنینش ، عمو جواد و همسر دلنشینش و عمو حمید و همسر مهربانش و پسر گلشان آقا پوریا .

به من که خیلی خوش گذشت همه مهربان و صمیمی بودند با من بازی می کردند و مرا بغل می کردند و می خندیدیم

خاله ویدا همش مرا بغل می کرد و می گرداند و با من بازی میکرد خاله افسانه هم مرا بغل می کرد و من همش با گردنبندش بازی می کردم خاله افسانه هم همش مواظب من بود و با من بازی می کرد خلاصه خیلی خوب بود جای همه نی نی ها خالی.

و اما اولین دوستم آقا پوریا: من توی این مسافرت اولین دوستم را پیدا کردم آقا پوریا پسر    عمو حمید است پسر مهربان و باهوشی است من که خیلی دوستش دارم کلی با هم باز کردیم برای من صدا در می آورد و من کلی می خندیدم و ذوق می کردم.

چندتا از عکسهای مسافرت و دوستم را می گذارم تا ببینید:

 

این عکس من و آقا پوریا در اولین دیدار

دوستم پوریا

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دوستم پوریا2

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دوستم پوریا3

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

من در طول سفر

شمال1

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

شمال2

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

شمال3

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

شمال4

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

شمال5

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

شمال6

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

شمال7

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان
22 اردیبهشت 90 10:39
الهی قربونش برم هوراد جون جوجه کباب خوردی؟؟؟؟ نوش جونت....
نانی
22 اردیبهشت 90 13:34
سلام . خدا گل پسرتونو حفظش که. خیلی نازه به ما هم سر بزنید خاله
نانی
22 اردیبهشت 90 13:34
سلام . خدا گل پسرتونو حفظش کنه. خیلی نازه به ما هم سر بزنید خاله
مامان سید ابوالفضل
22 اردیبهشت 90 15:11
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-' همیشه شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|بروز شدم سر بزنید ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
مامان قندعسل
22 اردیبهشت 90 17:05
iهمیشه به گردش هوراد جوناولین پیوند دوستیت مبارکعزیزم خیلی ناز افتادی تو این عکسا دلم میخواست یه بوس محکم از لپت میگرفتم
مرجان مامان غزل
22 اردیبهشت 90 21:34
سلام به جوان مرد نیک ومامان مهربونش. خوشحالم که حسابی خوش گذروندید.یه دوست جدیدم پیدا کردی.خاله جون چقدر دوست دارم که کلاه میذاری جیجر میشی قربونت برمممممم
مامان غزل
23 اردیبهشت 90 17:10
سلام جوان مرد نیک ومامانی گلش
خوبید؟عزیزم عکس روز اول مدرسه غزلو که گفتی گذاشتم


سلام ممنون حتما میریم میبینیم
نسترن
24 اردیبهشت 90 9:26
سلام آقاپسر گل . خوبی خاله؟ همیشه به گردش. خوش بگذره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد