هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

من هورادم

سال نو مبارک

1390/1/2 19:16
نویسنده : مامان و بابا
1,647 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سال نو به همه مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید

در این سال جدید می خواهم عید را به همه فامیل و عزیزان و همه کسانی که وبلاگ من را می بینند تبریک بگم و از همه کسانی که برام پیام گذاشتند تشکر کنم من همتون را دوست دارم.

مامان جون ، باباجون ، عمو، عمه ، و مامان و بابا جون شیرازی و دایی حامد، دایی سعید دایی وحید ، شمیم جان ، خاله مژده و ...

همه کسانی که برام پیام گذاشتند و وبلاگم را دیدند و عمو وحید و حسین و سارا جان و عمو محمد در آمریکا و خاله راحله و عمو ها و خاله ها و همه دوستان و فامیل و ...

سال نو همه مبارک باشه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
3 فروردین 90 1:49
سلام هوراد جونم عیدت مبارک ایشالا سال خوبی در کنار مامان و بابا داشته باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد