هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

من هورادم

چهارشنبه سوری

1390/1/2 14:53
نویسنده : مامان و بابا
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیشب صداهای زیادی می آمد که من اول نفهمیدم چیه بعد مامان جون من را پشت پنجره برد و دیدم بچه های همسایه توی کوچه جمع شدند و آتش بازی می کنند و یک کارهایی می کنند که کلی صدا بلند می شه بعد فهمیدم از چیزی به نام ترقه و فشفشه استفاده می کنند که ترقه های ترسناک ولی فشفشه ها خیلی خوشکل بودند البته من همه را از پشت پنجره دیدم و مانرفتیم . چون می گن خطرناکه و صدای بلند برای گوش نی نی ها خوب نیست الان دیگه صبح شده اما هنوز صدای ترقه می یاد البته ۱ هفته است این صدا می یاد منکه نفهمیدم این شب چهارشنبه سوری است یا هفته حتماً وقتی بزرگ شدم می فهمم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
26 اسفند 89 2:51
سلام گلم بالاخره برگشتی بابا دلمون برات تنگ شده بود ناقلا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد