هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

من هورادم

سال نو مبارک

1391/1/15 14:27
نویسنده : مامان و بابا
1,914 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانهایی که به من سر می زنند و سال نو مبارک

امیدوارم سالی سرشار از شادی و برکت داشته باشید ، این دومین سال زندگی من است و این دومین عید نوروز من .

امسال مامانی شب من را حمام کرد لباس نو پوشاند و خواباند صبح که بیدار شدم دیدم مامان و بابا روی میز کوچولو که قد من برسه سفره چیدن و کلی هم چیزهای جالب سر سفره بود که من همه را بررسی کردم و ریختم بعد شمع روشن کردیم و تلویزیون یک چیزی گفت و مامان و بابا من را بوسیدند و کلی چیزهای خوب گیرم آمد بعد رفتیم منزل مامان جون و بابا جون آنجا هم همه خوشحال بودند همه من را بوسیدند و کلی هم چیزهای خوب گیرم آمد ظهر هم مامان جون سبزی پلو و ماهی درست کرده بود مثل همیشه خوشمزه عصر هم رفتیم عید دیدنی کلی خوش گذشت .

هفت سین

هفت سین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا-تارا
27 فروردین 91 8:13
چه سفره هفت سین قشنگی. دست مامانیتون درد نکنه آقا هوراد. جالبه که جرات کردن تو ارتفاع کم پهنش کنن. من که با وجود اینکه رو میز ناهار خوری گذاشته بودمش بازم از دست تارا در امان نبودند.
مامان ماهان
28 فروردین 91 10:18
واااااااااااااای چه هفت سین خوشگلی دستت درد نکنه مامانی عیدتون هم مبارک باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد