هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

من هورادم

چهار شنبه سوری

1390/12/28 10:52
نویسنده : مامان و بابا
1,657 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مهربانها

شب چهارشنبه سوری من به اتفاق مامان و بابا و همسایه ها یک آتش خوشکل توی زمین کنار خانه درست کردیم و از روش پریدیم کلی هم خوراکی های خوشمزه خوردیم و خیلی خوش گذشت بابایی فانوس هوا کرد که من خیلی دوست داشتم اما از سر کوچه صدای ترقه می آمد که من می ترسیدم.

چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان درسا
20 فروردین 91 15:16
سلام هوراد جون عیدت مبارک گل پسری ، ایسالا سال خوبی براتون باشه
سارا-تارا
27 فروردین 91 8:11
به به پس چهار شنبه سوری هم به پا کردید. ما چهارشنبه سوری به آتیشش نرسیدیم...
مامان ماهان
28 فروردین 91 10:17
به به چه چهارشنبه سوریی بوده همیشه خوش باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من هورادم می باشد